پنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب : 30916
منبع : روابط عمومی استانداری قم
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم:

۳۵ پروژه عمرانی قم با اعتبار ۳ هزار و ۸۷۰ میلیارد ریال به تصویب دولت رسید

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم با اشاره به تصویب نهایی تفاهمنامه سفر کاروان تدبیر و امید به قم گفت: ۳۵ پروژه با اعتبار ۳ هزار و ۸۷۰ میلیارد ریال در این خصوص به تصویب رسیده است.
۳۵ پروژه عمرانی قم با اعتبار ۳ هزار و ۸۷۰ میلیارد ریال به تصویب دولت رسید
به گزارش قم نیوز، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم با اشاره به تصویب نهایی تفاهمنامه سفر کاروان تدبیر و امید به استان قم اظهار داشت: ۳۵ پروژه با اعتبار ۳ هزار و ۸۷۰ میلیارد ریال به تصویب هیئت دولت رسید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم با بیان اینکه یک‌هزار و ۴۹۸ میلیارد ریال از این مبلغ در سال ۹۴ تخصیص می‌یابد افزود: در سال جاری ۱۱ پروژه عمرانی تحویل داده می‌شوند.

سید حسن رضوی افزود: در سال ۱۳۹۵ نیز ۲۴ پروژه عمرانی با اعتبار ۲ هزار و ۳۷۲ میلیارد ریال تحویل می‌شوند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم با اشاره به اطلاعات پروژه‌های عمرانی مصوب خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در قالب فصول منابع آبی، کشاورزی و منابع طبیعی، عمران شهری و روستایی، حمل و نقل، فرهنگ و هنر،‌ رفاه و تامین اجتماعی، آموزش، تربیت بدنی و بهداشت و درمان هستند.

وی یادآور شد: برای تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و تامین نیازهای مالی آنها به بانک مرکزی دستورات خاصی برای تامین مورد نیاز تسهیلات واحدهای مذکور در سالی ۹۴ و ۹۵ صادر شده است.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdciq3ap.t1auz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما