شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 39004
منبع : پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور

استاندار قم: نقش برجسته ی هیئت خادم الرضا در تعمیق باورهای دینی در جوانان

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با اشاره به تاثیرگذاری دینی هیئات مذهبی در بین اقشار مختلف اظهار کرد: هیئت خادم الرضا (ع) نقش برجسته ای در تعمیق باورهای دینی در بین جوانان دارد.
استاندار قم: نقش برجسته ی هیئت خادم الرضا در تعمیق باورهای دینی در جوانان
 به گزارش قم نیوز، سید مهدی صادقی استاندار قم در نشست صمیمی با مسئولان و اعضای هیئت خادم الرضا (ع) با اشاره به تأثیر پذیری اخلاقی و رفتاری جوانان از تشکل های مذهبی و اجتماعی، اظهار کرد: صداقت، مسئولیت پذیری، و تعهد از ویژگی های بارز مورد تأکید اسلام است که افراد می توانند با شرکت در فعالیت های مذهبی و اجتماعی در چنین تشکل هایی این خصوصیات را در خود تقویت کنند.

صادقی اعتدال را مبنای پیشگیری از لغزش در همه حوزه ها عنوان نمود و با اشاره به وظیفه ی خطیر هیئات مذخبی در این زمینه ابراز داشت: باید در انجام وظایف فردی و گروهی، عقلانیت و اخلاق گرایی را سرلوحه کارها قرار دهیم تا رفتارهای اعتدال محور در جامعه نهادینه شود.

استاندار قم در ادامه نقش مهم هیئت خادم الرضا(ع) در جنبه های مختلف اجتماعی و فرهنگی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: اجتماع پر شور جوانان در مراسمات مذهبی، تاثیرگذاری عمیق فرهنگی- مذهبی و مشارکت در فعالیت های اجتماعی از ویژگی های بارز این هیئت است.

در ابتدای این دیدار اعضای هیئت خادم الرضا(ع) با اشاره به سابقه فعالیت های خود در طول سالیان گذشته، برنامه های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی خود را در حوزه های مختلف شرح دادند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfjxdm.w6d1xagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما