دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : 35873
منبع : پایگاه اطلاع رسانی قم نگار

برگزاري ۸ دوره آموزشي كليدي تجارت موفق در شهركهاي صنعتي قم

قم نيوز : قم نگار: مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي قم از برگزاري ۸ دوره آموزشي با عنوان موضوعات كليدي تجارت موفق ويژه فعالان، سرمايه گذاران ، مديران واحدهاي صنعتي و علاقمندان دانشگاهي خبرداد.
برگزاري ۸ دوره آموزشي كليدي تجارت موفق در شهركهاي صنعتي قم
به گزارش قم نگار، مهندس امير طيبي نژاد با اشاره به اهداف برگزاري اين ۸ دوره آموزشي اظهارداشت: با سپري شدن دوران تحريم و قرار گرفتن در دوره ايي جديد از فضاي اقتصادي بايد توجه داشت كه برقراری روابط تجاری و خریدو فروش‌های خارجی نیاز به آشنائی با مراحل ورود و خروج کالا، منابع تهیه کالا ، آشنائی با شرایط، مقررات متحدالشکل اعتبارات اسنادی، بیمه‌های حمل و نقل، مراحل ترخیص کالا و ... دارد .

وي با بيان اينكه موفقيت بنگا ههاي اقتصادي در اين دوره جديد برعهده مدیران بازرگانی خارجی و سیستم‌های بازرگانی ماست افزود: براساس خروج از رکود اقتصادی کنونی در داخل کشور و ضرروت شناسایی بازارهای هدف جدید در پسا تحریم و حضور صاحبان کسب و کار از سراسر دنیا در ایران برای ایفای نقش در اين بازار بزرگ ، شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم را بر آن داشت تا سیاست‌های جدیدی را برای ارتقای بهره‌وری شهرک‌های صنعتی استان قم و رویارویی با این گروه ها اتخاذ کند.

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي قم اضافه كرد: در این میان ضرورت برگزاری دوره های آموزشی تخصصی و کاربردی کوتاه مدت تجارت بین الملل همواره مورد تاکید كارشناسان، سرمايه گذاران و متقاضيان بخش خصوصي بوده است.

وي گفت: در همين راستا ۸ دوره آموزشي کلیدی تجارت موفق با همت شرکت شهرک‌های صنعتی قم و همكاري واحد آکادمی شرکت مشاوره بخش خصوصي برای مخاطبان و شرکت کنندگان در دوره، در نیمه دوم سال جاري تنظیم و اجرا گردید.

طيبي نژاد بيان داشت: در اين دوره هاي آموزشي مباحثي چون آشنایی با زبان تجاری و اینکوترمز۲۰۱۰، اصول و فنون مذاکرات تجاری و تنظیم قراردادهای بین المل، مدیریت بازاریابی،فروش و روش‌های پرداخت بین الملل، آشنایی با مدیریت صادرات، بسته بندی کالا، حمل و نقل و بیمه بازرگانی، مدیریت خرید و سفارشات خارجی و مكاتبات تجاري مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

وي با بيان اينكه هركدام از كلاسهاي اين دوره به صورت يك روزه برگزار گرديد خاطرنشان ساخت: در اين دوره ها جمعی از صنعتگران، مدیران ارشد، مدیران فروش واحد‌های صنعتی، بازرگانان، کارشناسان بازرگانی، دانشجویان رشته های مرتبط و علاقمندان حضور داشتند و در پايان به ايشان گواهینامه معتبر اعطا خواهد شد.

نتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcfmcdm.w6dteagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما