دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب : 4604
فرشچی خبر داد:

برگزاری 292 دوره آموزشی صنعتی در قم

قم نيوز : قم نيوز: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم گفت: طی پنج سال گذشته، 292 دوره آموزشی صنعتی برای مدیران واحدهای صنعتی برگزار کرده ایم.
برگزاری 292 دوره آموزشی صنعتی در قم
به گزارش قم نيوز، جعفر فرشچی بیان داشت: در این دوره های آموزشی ۱۸۳ هزار نفر ساعت آموزش دیده اند که برای رفع آسیب های موجود صنعت استان قم مفید بود.

وی با عنوان این مطلب که در سال جاری ۲۶ دوره آموزشی برای متقاضیان برگزار کرده ایم، اظهار داشت: در این دوره ها حدود ۸۰۰ نفر آموزش دیده اند که برآیند آن بسیار جالب و امیدوار کننده بوده است.

برگزاری ۲۶ تور صنعتی در قم
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم از برگزاری تورهای صنعتی برای صنایع کوچک خبر داد و افزود: تاکنون ۲۶ تور صنعتی برای صنایع کوچک برگزار کردیم که باعث شده است که کارآفرینان استان با دیگر کارآفرینان کشور آشنا شده و تبادل تجربه و اطلاعات داشته باشند.

فرشچی برگزاری تورهای صنعتی را باعث رشد محتوایی و فکری کارآفرینان صنعتی استان ارزیابی کرد و گفت: در سال جاری با برگزاری ۴ تور صنعتی توانستیم حدود ۷۵۰ نفر را به سفرهای کاربردی ببریم.

وی یکی از دستاوردهای بزرگ شرکت شهرک ها را تشکیل مرکز مشاوره در کسب و کار در شهرک صنعتی شکوهیه عنوان کرد و بیان داشت: در این مرکز طی عملیات تحقیقاتی واحدهای صنعتی نیمه فعال و تعطیل شده را عارضه یابی و تحلیل می کنیم.

۵۴ واحد صنعتی را عارضه یابی کرده ایم
فرشچی با تشریح این مطلب که اعضای این مرکز مشاوره متشکل از برخی از کارشناسان برجسته سازمان ها و ادارات هستند، گفت: تاکنون توانسته ایم ۵۴ واحد صنعتی را عارضه یابی کرده و مشاوره بدهیم.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی با تاکید براینکه این مرکز مشاوره برای ما بسیار مهم و حیاتی است، اظهار داشت: برای دست یابی به یک ثقل دانش محور با ابلاغ یک فراخوان عمومی در سطح دانشگاه های کشور درپی جذب پایان نامه های کاربردی دانشجویان نخبه هستیم.

وی با بیان اینکه قصد داریم که محتوای پایان نامه های علمی اساس کار مرکز مشاوره باشد، گفت: برای حمایت و تشویق نخبگان دانشگاهی به هر پایان نامه ای که مورد تائید ما باشد مبلغ سه میلیون تومان پرداخت می کنیم.

فرشچی از جذب ۱۷ پایان نامه دانشجویی خبر داد و گفت: با پتانسیلی که در برخی از پایان نامه ها وجود دارد راهکارهای خوبی برای کارآفرینان و صنعتگران استان می توان ایجاد کرد.

آموزش ۴۰۰ دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی
وی به فارغ التحصیلی بیش از ۴۰۰ دانشجو توسط مرکز علمی کاربردی شرکت شهرک ها اشاره کرد و بیان داشت: دانشگاه علمی کاربردی شرکت شهرک های صنعتی قم در چهار رشته فنی: جوشکاری، حسابداری صنعتی، فناوری اطلاعات و برق صنعتی توانسته برای بخش مهمی از صنعت استان نیروی انسانی توانمند فراهم کند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی با تاکید براینکه آموزش محور کارهای ماست، افزود: بهره برداری از شهرک صنعتی قنوات، بهره برداری از شهرک نمونه کشوری الغدیر از دیگر دستاوردهای این شرکت است.

فرشچی با بیان اینکه رسانه های جمعی محور توسعه صنعتی استان هستند، گفت: رسانه ها در شناخت کامل و جهت یابی فکری مردم نقش عمده ای دارند و باید از ظرفیت های رسانه ها به نفع مزایای عمومی استفاده کرد.

انتهای پيام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcf.xdjiw6dvjgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما