چهارشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : 67
برای اولین بار؛

جشنواره صنعت کفش ماشینی استان قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم اولین جشنواره صنعت کفش ماشینی استان قم را برگزار می‌کند.
جشنواره صنعت کفش ماشینی استان قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، مهندس جعفر فرشچی از برگزاری اولین جشنواره صنعت کفش ماشینی استان قم خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره با تلاش شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم و دفتر توسعه خوشه کفش و دمپایی و همکاری انجمن صنایع کفش ماشینی قم نیمه نخست مهرماه همزمان با ایام مبارک دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ارتقاء هویت و جایگاه صنعت کفش ماشینی استان و معرفی توانمندی‌های آن در سطح کشور عنوان کرد و افزود: علاوه بر صنعتگران و مدیران استان، فعالان صنعت کفش از سایر شهرهای کشور از جمله تهران، تبریز و مشهد در این جشنواره شرکت خواهند کرد.

پیشکسوتان صنعت کفش قم تجلیل می‌شوند

فرشچی در ادامه بیان داشت: سخنرانی اساتید، صاحب نظران و فعالان این صنعت، پرسش و پاسخ صنعتگران با مدیران ارشد استان و تقدیر از پیشکسوتان صنعت کفش قم از مهم‌ترین برنامه‌های جنبی این همایش می‌باشد.

وی تصریح کرد: تلاش شده است در کنار برنامه‌های فنی تدارک دیده شده برای جشنواره، جلسه اعضای کمیته علمی صنعت کفش ایران که از اردیبهشت سال جاری با حضور اعضای خوشه کفش قم و تبریز و نیز تولیدکنندگان کفش مشهد و جامعه مدیران و متخصصین صنعت کفش ایران که با هدف تقویت محتوای همایش ملی صنعت کفش شکل گرفته است، در قم برگزار شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم یادآور شد: با توجه به حضور فعال دفتر توسعه خوشه کفش قم در کمیته علمی صنعت کفش ایران و تلاش‌های صورت گرفته، امیدواریم طی سال‌های آینده شاهد برگزاری همایش ملی صنعت کفش ایران در استان قم باشیم.

انتهای پیام/م
https://qomnews.ir/vdci2.aqtt1ayccb.html
نام شما
آدرس ايميل شما