يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب : 5621

شهرک‌های صنعتی قم زیرپوشش کامل شبکه گاز هستند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم از زیر پوشش قرار گرفتن صد درصدی شهرک‌های صنعتی استان توسط شبکه گاز خبر داد.
شهرک‌های صنعتی قم زیرپوشش کامل شبکه گاز هستند
به گزارش قم نیوز، جعفر فرشچی در جریان بازدید مدیرعامل شرکت گاز استان از شهرک صنعتی سلفچگان با مثبت ارزیابی کردن اقدمات و خدمات شرکت گاز خاطرنشان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم طی چهار سال گذشته ۱۱۰ کیلومتر شبکه گاز در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ایجاد کرده است که در نوع خود کم سابقه است.

وی اضافه کرد: البته این حجم شبکه جوابگوی کامل شهرک‌ها و نواحی صنعتی نیست و ما در برنامه‌های بلند مدت بدنبال آن هستیم که این میزان را به ۱۳۳ کیلومتر افزایش دهیم.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم خاطرنشان کرد: در حال حاضر تاسیسات شهرک‌های صنعتی قم دارای ۶۰ هزار متر مکعب ظرفیت گاز رسانی است که امیدواریم با تکمیل فازهای توسعه‌ای و انجام برنامه‌های کوتاه و بلند مدت شرکت گاز این مقدار را به ۱۸۰ هزار مترمکعب برسانیم.

وی در ادامه یکی از مشکلات شهرک‌های صنعتی را تقویت ایستگاه‌های موجود و یا احداث ایستگاه‌های جدید عنوان کرد و افزود: برای رفع این مشکل در کوتاه مدت با همکاری و هماهنگی شرکت گاز از ظرفیت‌های موجود و جابجایی انشعابات، مشکل واحدهای جدید را برطرف کرده‌ایم و شرکت گاز نیز نسبت به ایجاد ایستگاه‌های جدید و یا توسعه ایستگاه‌های موجود را در دستور کار قرار داده تا بتوان نیازهای واحدهای صنعتی را تامین کرد.

هوشنگ محمدی مدیر عامل شرکت گاز قم نیز در این بازدید اظهار کرد: شرکت گاز استان قم همکاری و تعامل خوبی با شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم داشته است.

وی با تاکید بر تداوم همکاری‌های دو جانبه با شهرک‌های صنعتی استان تصریح کرد: خوشبختانه طی چند سال اخیر عملیات گازرسانی به تمام شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان انجام شده است.

انتهای پیام/105
https://qomnews.ir/vdcf.0dtiw6dvygiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما