يکشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب : 5038
فرشچی خبر داد:

برگزاری گردهمایی کارشناسان محیط زیست شهرک‌های صنعتی در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم گفت: هشتمین گردهمایی کارشناسان محیط زیست شهرک‌های صنعتی کشور به میزبانی قم برگزار می‌شود.
برگزاری گردهمایی کارشناسان محیط زیست شهرک‌های صنعتی در قم
به گزارش قم نیوز، جعفر فرشچی اظهار داشت: در راستای سیاست‌ها، برنامه‌ها و عملکرد یکساله محیط زیست شهرک‌های صنعتی کشور، هشتمین گردهمایی کارشناسان محیط زیست شرکت شهرک‌های صنعتی تابعه سامان صنایع کوچک از سیزدهم اسفند ماه به مدت دو روز در قم گردهم می‌آیند.

وی تصریح کرد: این گردهمایی به همت معاونت عمران و محیط زیست سازمان صنایع کوچک و میزبانی شرکت شهرک‌های صنعتی قم برگزار و آخرین وضعیت زیست محیطی شهرک‌های صنعتی کشور، اقدامات انجام شده و برنامه‌های آتی این معاونت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم اضافه کرد: در دو روز این گردهمایی تلاش می‌شود تجربیات استقرار سیستم پالایش آنلاین در تصفیه خانه‌های فاضلاب، حذف بو در سطح برخی از تصفیه خانه فاضلاب شهرک‌های صنعتی کشور و همچنین تجربیات حاصل شده از اجرای استحصال آب صنعتی از پساب فاضلاب در شهرک صنعتی شکوهیه قم به بحث گذاشته می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت و ضرورت توجه به مسائل زیست محیطی ادامه داد: ضرورت پرداختن به محیط زیست در صنعت هنگامی روشن‌تر می‌شود که ‌دریابیم حرکت در مسیر توسعه پایدار صنعتی بدون توجه به محیط زیست غیر ممکن است و بر اساس همین دیدگاه شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم هیچ گاه در مقابل محیط زیست و منابع طبیعی موجود استان قرار نگرفته و همواره در تلاش بوده تا برای حفظ و توسعه آن گام بردارد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdch.xnmt23nv6ftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما