دوشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب : 3687
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم خبر داد:

حل مشکلات واحدهای صنعتی غیرفعال قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم از تلاش برای شناسایی و حل مشکلات واحدهای صنعتی غیرفعال در قم خبر داد.
حل مشکلات واحدهای صنعتی غیرفعال قم
به گزارش قم نیوز، جعفر فرشچی با اشاره به برگزاری دومین جلسه هسته مشاوره مرکز خدمات فناوری و کسب شکوهیه اظهار داشت: اراده شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم در راستای حل مشکل واحدهای صنعتی است.

وی افزود: این شرکت با ایجاد مرکز خدمات فناوری و کسب و کار و هسته مشاوره اقدام به برگزاری جلسات هسته مشاوره، انجام بازدیدهای دوره‌ای، شناسایی و حل مشکلات واحدهای غیر فعال می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم خاطرنشان کرد: در این جلسه که با حضور نمایندگان و مدیران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان صنعت، معدن و تجارت، کارشناسان شرکت شهرک‌های صنعتی و نیز مدیران واحدهای صنعتی برگزار شد، مدعوین مشکلات، نیازمندی‌ها، انتظارات و خواسته‌های خود را مطرح کردند.

فرشچی خاطرنشان کرد: مسائل و مشکلاتی نظیر امکان و چگونگی دریافت تسهیلات از کارگروه اشتغال و سایر بانک‌های استان، امور مرتبط با بیمه کارگران، نحوه استفاده از تخفیفات بیمه‌ای برای کارفرمایان، تغییرات ماده ۱۰۳ در خصوص بیمه کارگران، طریقه تبدیل پروانه صنعتی به پروانه بهره‌برداری و موارد دیگر در این جلسه مطرح و پاسخ‌های لازم به حاضرین ارائه شد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcf.cdmiw6dvegiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما