پنجشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : 40543
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

لزوم توانمندسازي بخش خصوصي براي مقابله با بحران ها

قم نيوز : قم نیوز: معاون خدمات شهري و امور اجتماعي شهرداري قم بر لزوم توانمندسازي بخش خصوصي براي مقابله با بحران ها در شهر تاكيد كرد.
لزوم توانمندسازي بخش خصوصي براي مقابله با بحران ها
به گزارش قم نیوز، سيدامير سامع در آيين تجليل از مربيان و دست اندركاران برگزاري دوره هاي آموزشي ايمني ويژه پاكبانان و باغبان‌هاي شهرداري قم، با تاكيد بر ضرورت حركت هدفمند و با برنامه در زمينه مديريت بحران در شهر، اظهار كرد: اميدواريم اين اقدامات شرايط مطلوبي را براي مقابله با بحران ها ايجاد كند و بستر خدمت بهتري به مردم فراهم كند.

وي لزوم توجه به آموزش گروه‌‎هاي مختلف خدماتي شهر را حائز اهميت عنوان نمود و تصريح كرد: اگر كاري هم به بخش خصوصي واگذار مي شود نسبت به آموزش آنها بايد اقدام شود چراكه اين افراد مستمر در شهر حضور دارند و در زمان بحران مي تواند بسيار موثر باشند.

معاون خدمات شهري و امور اجتماعي شهرداري قم توانمندسازي بخش خصوصي براي مقابله با بحران ها را ضروري عنوان كرد و افزود: در مواقع بحران و خدمات رساني به مردم در اين زمان بهترين گروه ها بخش خصوصي هستند كه همواره در سطح شهر حضور مستمر دارند.

وي تقويت ساختار مديريت بحران در شركت هاي خدمات شهري و فضاي سبز را مورد توجه قرار داد و گفت: نياز است بخشي از نيروهاي بخش خصوصي نيز مورد آموزش هاي تخصصي قرار گيرند تا كمك مديريت شهري در زمان بحران باشند.

سامع با بيان اينكه چاره اي جز اعتماد و واگذاري وظايف به بخش خصوصي نيست، تصريح كرد: قرار به كوچك سازي بخش دولتي است و بيشتر بايد به دنبال سياست گذاري، هدايت و نظارت با كمك بخش خصوصي بود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfmtdj.w6dxjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما