جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : 27683
استاندار:

بیمارستان 800 تختخوابی و شهرک سلامت در قم احداث می شود

قم نيوز : قم نیوز : استاندار قم از احداث بیمارستان 800 تختخوابی و شهرک سلامت در قم خبر داد.
بیمارستان 800 تختخوابی و شهرک سلامت در قم احداث می شود
به گزارش قم نیوز ، حجت الاسلام والمسلمین \'محمد صادق صالحی منش\' در جلسه بررسی طرح های حوزه سلامت قم بر اتمام هر چه زودتر بیمارستان های نیمه تمام با کمک دولت و خیرین تاکید کرد.
 
وی با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت در دولت تدبیر و امید و به همت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خوشبختانه اقدامات دولت در حوزه سلامت موجب رضایت مردم خصوصا اقشار کم درآمد شده است.
 
استاندار قم برگزاری این جلسه با حضور خیرین را بسیار نتیجه بخش عنوان کرد و افزود: استان قم از تصمیمات این جلسه برای سالها بهره خواهد برد.
 
وی با بیان اینکه قم در حوزه سلامت فاصله زیادی با نقطه مطلوب دارد خاطرنشان کرد: سه بیمارستان فرقانی، امجدی و دانشگاه آزاد که بخش قابل توجهی از عملیات عمرانی آنها نیز انجام شده است، به علت کمبود اعتبارات نیمه تمام هستند.
 
استاندار قم اعتبارات دولتی را بسیار کم و ناکافی عنوان کرد و افزود: امیدواریم با کمک بیوت مراجع عظام و خیرین بتوانیم این سه بیمارستان را هر چه زودتر به مرحله بهره برداری برسانیم.
 
این جلسه با حضور حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان و خیرین برگزار شد.
 
کمک خیرین در تکمیل بیمارستان های نیمه تمام قم، احداث بیمارستان 800 تختخوابی و شهرک سلامت قم و تعهد وزارت بهداشت مبنی بر پرداخت 10 درصد از سود مبلغ وام اخذ شده توسط خیرین در جهت ساخت بیمارستان نیز از مصوبات این جلسه بود.
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcfmvd0.w6decagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما