چهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : 37925
منبع : خبرگزاری فارس
از سوی کانون مربیان ایران

مربی فوتسال قم کاندیدای انتخاب برترین مربی سال ایران شد

قم نيوز : قم نیوز: مربی نام‌آشنا و بازیکن سابق فوتسال استان قم از سوی کانون مربیان ایران به عنوان کاندیدای انتخاب برترین مربی سال ایران برگزیده شد.
مربی فوتسال قم کاندیدای انتخاب برترین مربی سال ایران شد
به گزارش قم نیوز، اسامی نامزدهای مربیان برتر سال کانون مربیان ایران در حالی اعلام شد که نام محسن حسن‌زاده مربی نام‌آشنا و جوان فوتسال قم نیز در بین کاندیداها و مربیان مطرح از لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور همچون برانکو ایوانکوویچ به چشم می‌خورد.

این در حالی است که محسن حسن‌زاده با سابقه هدایت چند تیم لیگ برتری فوتسال باشگاه‌های کشور در سال 1394 هدایت تیم فوتسال حفاری اهواز را در هفدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران بر عهده داشت و این تیم را در بین 14 تیم لیگ برتری به رتبه پنجم رساند.

اسامی نامزدهای انتخاب به عنوان برترین مربی سال ایران در حالی از سوی هیأت مدیره کانون مربیان اتحادیه فوتبال اعلام شد که در بین این نامزدها قرار است مربی برتر سال، مربی سالِ لیگ برتر و مربی ویژه انتخاب و مورد تجلیل قرار بگیرد.

مربیانی همچون برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس تهران، عبدالله ویسی از استقلال خوزستان، پرویز مظلومی از استقلال تهران، یحیی گل‌محمدی از ذوب‌آهن اصفهان،‌ محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال در بین نامزدهای برترین مربی سال قرار گرفته‌اند.

در بین نامزدهای برترین مربی لیگ دسته اول ایران نیز علیرضا مرزبان از پیکان، علی کلانتری از فجر سپاسی، رسول خطیبی از ماشین‌سازی تبریز حضور دارند و نامزدهای برترین مربیان فوتسال علی افضل از گیتی‌پسند اصفهان، محسن حسن‌زاده از حفاری اهواز و وحید شمسایی از تاسیسات دریایی قرار دارند.

در حالی که اسامی نامزدهای برترین مربیان دسته‌های پایین‌تر و رده‌های پایه پس از اعلام نمایندگان کانون مربیان در استان‌های سراسر کشور معرفی خواهد شد، هیات ژوری منتخب کانون مربیان که از پیشکسوتان، مربیان و اهالی رسانه تشکیل و اسامی آنها پیش از مراسم انتخاب بهترین‌ها اعلام خواهد شد، در روزهای دوازدهم و سیزدهم خرداد ماه از میان این نفرات برترین‌های هر بخش را در مراسمی ویژه معرفی خواهد کرد.

محسن حسن‌زاده برادر بزرگتر علی‌اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن جام ملت‌های فوتسال آسیا در سال‌های 2014 و 2016 و مرد سال فوتسال آسیا در سال 2014 است که هم اکنون در عرصه مربیگری فعالیت می‌کند ولی در سال‌های فوتسال حرفه‌ای خود در تیم‌های مطرحی همچون ارم‌کیش قم، صبای قم، علم و ادب مشهد بازی کرده است.

حسن‌زاده تا سال 1391 نیز با پیراهن شماره 10 تیم فوتسال صبای قم در مسابقات چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بازی می‌کرد اما در میانه راه بازی‌های همان لیگ، از دنیای حرفه‌ای فوتسال خداحافظی و کفش‌های خود را آویزان کرد تا به مربیگری مشغول شود.

این مربی مهمترین موفقیت خود را در مربیگری فوتسال در سال 1392 همراه با تیم فوتسال ماهان‌تندیس قم به دست آورد و با این تیم در دیدار نهایی رقابت‌های نخستین دوره جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور تیم میثاق تهران را شکست داد و به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcft1dm.w6de0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما