دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب : 21445

بسیج در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش کلیدی دارد

قم نيوز : قم نيوز: جانشین فرمانده سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) قم گفت: بسیج درباره آگاهی‌سازی جامعه برای اقتصاد مقاومتی و تحقق آن نقش کلیدی دارد.
بسیج در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش کلیدی دارد
به گزارش قم نيوز و به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، رضا حافظی با اشاره به نقش بسیج در آگاهی‌سازی مردم در ارتباط با اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: نباید بگوئیم بسیج در متن جامعه است بلکه خود بسیج متن جامعه هست، به همین دلیل هرچه قدر بسیج در زمینه‌های مختلف آگاهی داشته باشد برای جامعه مفید است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در هر خانواده یک بسیجی وجود دارد، تصریح کرد: این بسیجیان با آگاهی در کانون خانواده یک موج آگاهی کامل را در خانه خود ایجاد می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) عنوان کرد: بسیج در هر زمینه‌ای اعم از اقتصاد مقاومتی یا موضوعات دیگر هر مقدار آگاه باشد و یا عملا چیزی را یاد بگیرد مسلماً و قطع یقین در خانواده‌ها تاثیرگذار خواهد بود و همچنان جامعه را به دنبال خود و پیروی از خود سوق می‌دهد.

وی به اقتصاد مقاومتی در بسیج اشاره کرد و گفت: بخشی از اقتصاد مقاومتی در بخش فرماندهی تعیین می‌شود و بخشی دیگر هم در بسیج سازندگی تبیین و اجرایی می‌شود.

حافظی افزود: اقتصاد مقاومتی از جمله اموری است که به طور خاص در شکل‌ها و شیوه‌های مختلف از سوی اقشار مختلف بسیج پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcftjd0.w6dyjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما