يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۰۰
کد مطلب : 47465
منبع : خبرگزاری فارس
جانشین مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم:

جایگاه جهاد و شهادت باید حفظ شود

قم نيوز : قم نیوز: جانشین مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا توانسته به پیشرفت‌های بسیاری دارد، گفت: جایگاه جهاد و شهادت باید در جامعه حفظ شود تا پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها جامعه استمرار داشته باشد.
جایگاه جهاد و شهادت باید حفظ شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام احمد ولی‌زاده شنبه شب در مراسم رونمایی از کتاب «‌بی‌آشیان» برگرفته از زندگی‌نامه حجت‌الاسلام محمدمهدی مالامیری نخستین شهید روحانی مدافع حرم که در دفتر آیت‌الله حسین نوری همدانی برگزار شد، با تاکید بر اینکه زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا به عنوان یکی از اولویت‌های جامعه مطرح است، اظهار کرد: اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان باید با سیره زندگانی شهدا آشنا شده و در مسیر زندگی خود از رفتارها و گفتارهای آنها الگوبرداری کنند.

وی با بیان اینکه کنگره شهدا و ایثارگران روحانی استان قم به ریاست آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم برنامه‌های خود را به صورت ویژه دنبال می‌کند، اظهار کرد: مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) دبیری این کنگره را بر عهده دارد.

جانشین مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) از برگزاری یادواره‌های استانی توسط ستاد کنگره شهدا و ایثارگران روحانی استان قم یاد کرد و گفت: این ستاد زندگی‌نامه شهدای روحانی را در قالب کتاب منتشر می‌کند تا آنها را به مردم جامعه معرفی کند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا توانسته به پیشرفت‌های بسیاری دست یابد، تصریح کرد: جایگاه جهاد و شهادت باید در جامعه حفظ شود تا پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها جامعه استمرار داشته باشد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcftjdj.w6devagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما