شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 45665
منبع : خبرگزاری فارس
معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی قم مطرح کرد

ضرورت برگزاری استارت آپ در دانشگاه صنعتی قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی قم از تلاش این دانشگاه برای برگزاری استارت آپ خبر داد.
ضرورت برگزاری استارت آپ در دانشگاه صنعتی قم
به گزارش قم نیوز، محمد فدایی  با اشاره به راه اندازی مرکز نوآوری در دانشگاه صنعتی قم اظهار کرد: این مرکز برای کمک به صنعت در این دانشگاه راه اندازی شده و ساختار مرکز نوآوری مشخص شده است و در آینده نزدیک به تصویب وزارت علوم می‌رسد.

وی ادامه داد: مرکز نوآوری برای نخستین بار است که در دانشگاه صنعتی قم راه اندازی می‌شود، وظیفه این مرکز حمایت از مراکز نوآورانه ای است که پیش از این با محوریت عمدتا اعضای هیأت دانشگاه شکل گرفته است.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی قم افزود: یکی از اقدامات دیگر این دانشگاه در بحث ارتباط با صنعت، برگزاری نمایشگاه‌هایی در داخل و خارج از دانشگاه بوده است، در ماه آبان در داخل دانشگاه صنعتی قم نمایشگاهی به نام دانشجو، صنعت و کارآفرینی را برگزار کردیم.

فدایی با اشاره به برنامه‌های نمایشگاه دانشجو، صنعت و کارآفرینی اظهار کرد: تعداد زیادی از صنایع را برای شرکت در این نمایشگاه دعوت کردیم و آن‌ها نیز در حوزه‌های مختلف مهندسی، محصولات و فناوری‌های خود را ارائه دادند. دانشگاه صنعتی قم هم در این نمایشگاه غرفه ای داشت و محصولات خودش را ارائه داد.

وی ادامه داد: صنایع مختلف و صنعتگران موفق در نمایشگاه دانشجو، صنعت و کارآفرینی شرکت کردند و تبادل نظر داشتند و سعی می‌کنیم که نمایشگاه‌های بیشتری را در دانشگاه صنعتی قم برگزار کنیم، همچنین به دنبال برگزاری استارت آپ هایی در این دانشگاه هم هستیم.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی قم افزود: این دانشگاه در نمایشگاه فن بازار که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد شرکت کرد. دانشگاه‌های مختلف کشور در این نمایشگاه حضور داشتند و دانشگاه صنعتی هم در نمایشگاه غرفه پویایی داشت و بسیاری از بازدیدکنندگان به این غرفه آمدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از اهداف دانشگاه صنعتی قم، کمک به صنایع استان است و سعی کردیم که ارتباط این دانشگاه با صنعت را بیشتر کنیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcftvdj.w6dtvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما