قم نيوز : قم نیوز: امام جمعه قم گفت: برخی قدر موقعیت خود را نمی‌دانند و به جای تلاش حداکثری در مسئولیت خود علیه یکدیگر موضع‌گیری می‌کنند.
برخی به جای تلاش برای خدمت به دنبال موضع‌گیری علیه دیگران هستند
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی استانداری قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار استانداران منطقه یک کشور با بیان اینکه خداوند مقدر ساخته است که به برکت هدایت‌های امام خمینی(ره) نظام اسلامی شکل گیرد، اظهار کرد: جمهوری اسلامی هر روز شکوفاتر از گذشته حرکت می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه در این نظام باید بتوانیم مسئولیت‌هایی که بر دوش داریم را به نحو احسن ادا کنیم، افزود: برخی قدر این موقعیت را نمی‌دانند و به جای تلاش حداکثری در مسئولیت خود علیه یکدیگر موضع‌گیری می‌کنند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها افزود: خوب نیست که حرف‌ها و اختلاف‌نظرها به گونه‌ای مطرح شود که جهانیان گمان کنند مسئولان ما با هم اختلاف دارند.

وی اطاعت از رهبری را راهکاری اساسی در پیشرفت کشور دانست و گفت: ما باید آنچه که رهبری با صراحت بیان می‌کنند را عملی کنیم.

سعیدی تصریح کرد: زمانی که رهبری دولت را تأیید کرده و مطالب را نیز شفاف بیان می‌کنند، دیگر چرا رفتارهایی متفاوت از آن داشته باشیم.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با تأکید بر اینکه ما باید با دشمن قسم خورده بیرونی خود برخورد داشته باشیم، افزود: سبب تعجب است که برخی مسائل اصلی جامعه را فراموش کرده و نسبت به مسائلی کم ارزش جنجال‌سازی می‌کنند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcfvmd0.w6dv1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما