پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۸
کد مطلب : 20013
حجت الاسلام سعیدی:

بسیجیان مایه آبروی نظام و یاوران رهبر هستند

قم نيوز : قم نيوز: امام جمعه قم به نقش بسیجیان در کشور اشاره کرد و گفت: بسیجیان مایه آبرو و یاوران مخلص نظام و رهبر می‌باشند.
بسیجیان مایه آبروی نظام و یاوران رهبر هستند
به گزارش قم نيوز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی صبح پنج‌شنبه در مراسم صبحگاه بسیجیان گردان‌های سریع الی بیت المقدس و کوثر که با حضور فرمانده سپاه قم و حجت الاسلام علی بنایی معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در پادگان علی بن ابیطالب(ع) برگزار شد، اظهار داشت: باید به تمام بسیجیان تبریک گفت که اکنون با گذشت بیش از سی سال از انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران همچنان استوار و در خط ولایت با صلابت ایستاده و آماده خدمت به نظام هستند.

تولیت آستان مقدسه حرم حضرت معصومه(س) در ادامه عنوان کرد: خداوند صفوف به هم پیوسته شما بسیجیان را دوست دارد که این چنین در راه او آماده و در هر زمان گوش به فرمان فرمانده کل قوا می‌باشید.

وی با بیان اینکه روح مطهر حضرت امام خمینی(ره) و شهیدان اسلام دعاگو و مراقب رفتار شما بسیجیان می‌باشد عنوان کرد: همه این‌ها در راستای تحقق یک حکومت ایده آل و یک حکومت جهانی به امامت حضرت ولی عصر امام مهدی(عج) می‌باشد.

حجت الاسلام سعیدی ادامه داد: همه عشق، محبت و امید بسیجی آن است که با همه این فداکاری‌ها و آمادگی‌ها زمینه ساز آن حکومت باشد و همین، دشمنان شما را در سراسر دنیا به وحشت انداخته است.

دشمنان نیرو محرکه نظام (بسیج) را نشانه گرفته‌اند

وی گفت: اینکه شما ملاحظه می‌کنید امروز همه دنیا با همه مکاتب و صلایق مختلف صف کشیده‌اند علیه نظام، و نیرو محرکه نظام یعنی بسیج را نشانه گرفته‌اند به خاطر این است که می‌دانند انتهای این نظم و انضباط و بسیج پر افتخار یک حکومت جهانی است که با لطف و عنایت خداوند ریشه تمام ظالمین را در جهان قطع خواهد کرد.

امام جمعه قم با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران به خاطر مصالح دنیا با ما سر جنگ داشته و دشمنی می‌کنند، عنوان کرد: ما توقع نداریم از عده‌ای از خودی‌ها که نا‌آگاه و غافل جملات و تعبیراتی را بر زبان بیاورند و دشمنان از این تعبیرات سوء استفاده کنند و گمان نمایند که بسیجیان را مورد هجمه قرار داده‌اند.

بسیج همیشه زنده، آماده و گوش به فرذمان رهبر است

وی با بیان اینکه بسیج مایه آبرو و یاوران مخلص نظام و رهبر و همچنین مدافع اهداف مقدس امام عصر(ع) هستند، گفت: به کفار و دشمنان آنها باید گفت بسیج زنده و آماده است و به کسانی که ناآگاهانه‌‌ همان سخنان دشمنان را بر زبان می‌آورند باید گفت بیدار شوید و حواستان را جمع کنید در کلمات و تعبیرات چیزی نگویید که دشمن از آن سوءاستفاده کند.

حجت الاسلام سعیدی در پایان سخنان خود به تمام بسیجیان گفت: توکل و امیدتان به خداوند باشد و مطمئن باشید امام عصر پشتیبان شما، مقا معظم رهبر هادی و رهبر شما و روح مطهر امام خمینی(ره) و ارواح شهدا مراقب شما و دعای همه مردم به جان و راه شما بسیجیان است پس با دلگرمی در این مسیری که هستید همچنان بمانید.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در ابتدای این مراسم از تمام گردان‌های حاضر در صبح‌گاه سان دید.
انتهاي پيام/126
https://qomnews.ir/vdcfmxd0.w6dxyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما