شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 28556
جانشین فرماندهی انتظامی قم:

رزمایش عملیاتی ذوالفقار در قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: جانشین فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به گستردگی چهارمین مرحله از رزمایش عملیاتی ذوالفقار در قم از دستگیری بیش از ۱۰۰ نفر پس از پایان این رزمایش خبر داد.
رزمایش عملیاتی ذوالفقار در قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز ، چهارمین مرحله از رزمایش عملیاتی ذوالفقار در قم با رمز محمّد رسول الله (ص) با شرکت رده‌های تخصصی فرماندهی انتظامی استان قم برگزار شد.
 
سرهنگ حمیدرضا اسدی در این رزمایش اظهار داشت: در این میدان واحدهای عملیاتی پلیس‌های تخصصی، فرماندهی انتظامی شهرستان و یگان ویژه شرکت کرده و به صورت صددرصدی با تمام نیرو‌هایشان اجرای مأموریت می‌کنند.
 
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به اشراف اطلاعاتی مأموران و گفت: این عملیات چهارمین عملیات در سال جاری است و خوشبختانه در سه عملیات گذشته نیز به اهداف از پیش تعیین شده رسیده‌ایم.
 
وی با بیان اینکه عملیات مذکور با هدف پاکسازی سطح جامعه از هرگونه ناهنجاری اجتماعی است، ‌افزود: دستگیری اراذل و اوباش، عناصر فعال در امر خرید و فروش مواد مخدر، ‌سارقان، پرسه زنان و کسانی که در سطح جامعه قصد سلب آرامش مردم را دارند در دستور کار پلیس قرار دارد.
 
اسدی با اشاره به اینکه بیش از 100 نفر متهم در این رزمایش عملیاتی دستگیر شده‌اند، اظهار داشت: اقدامات انجام شده پیرامون پلمپ قهوه خانه، دستگیری سارقان، معتادان به مواد مخدر، مخلان نظم و امنیت، اراذل و اوباش و همچنین اتباع خارجی غیر مجاز بوده است.
 
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: در این طرح 2 دستگاه خودرو و 5 موتورسیکلت مسروقه و نیز 3 مورد اموال مسروقه و همچنین مقادیر قابل توجهی مواد مخدر و آلات و استعمال مواد کشف شده است.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcfvtd0.w6dctagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما