دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : 8210
میرحیدری عنوان کرد:

تقویت کلانتری ها در جهت پیشگیری از جرایم

قم نيوز : قم نیوز: جانشین فرماندهی انتظامی قم ساماندهی و رسیدگی به كلانتری و پاسگاه ها و تقویت آن ها در جهت پیشگیری از جرایم را از برنامه های آینده پلیس استان عنوان کرد كه به طور جدی دنبال می شود.
تقویت کلانتری ها در جهت پیشگیری از جرایم
به گزارش قم نیوز، سرهنگ محمدرضا میرحیدری روز یكشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: اجرای مستمر طرح ارتقای امنیت اجتماعی در پیشگیری از سرقت و افرادی كه به نوعی مخل نظم و امنیت هستند بسیار حایز اهمیت است.

وی همكاری و مشاركت مردم و مسوولان بویژه دستگاه قضایی با نیروی انتظامی را از دیگر عوامل موفقیت در اجرای این طرح دانست و افزود: مشاركت جدی مردم در ارسال اخبار و گزارش های خوب و به موقع و تعامل مناسب دستگاه های دولتی و همكاری بسیار خوب دستگاه قضایی بویژه دادستانی قم باعث برخورد صحیح و به موقع با خلافكاران و هنجارشكنان می شود.

وی با تاكید بر اینكه مردم باید امنیت به وجود آمده در آمار و ارقام را بصورت واقعی درك و احساس كنند، گفت: با توجه به اینكه بیشترین تماس مردم با نیروی انتظامی در كلانتری ها و پاسگاه ها صورت می گیرد، ساماندهی و رسیدگی به كلانتری و پاسگاه ها و تقویت آن ها در جهت پیشگیری از جرایم، از برنامه های آینده پلیس استان است كه به طور جدی این مساله دنبال می شود.

میرحیدری با تاكید بر عزم پلیس در اجرای طرح های انتظامی بویژه طرح دستگیری اراذل و اوباش، از شهروندان خواست در صورت مشاهده در برخورد با هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی و خرید و فروش مواد مخدر و مشروبات الكلی توسط افراد متخلف و قانون شكن، در اسرع وقت از طریق تماس با ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcc.sq4a2bqixla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما