پنجشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 8150
سردار مجتبایی خواستار شد؛

همکاری نیروی انتظامی با شهرداری قم

قم نيوز : قم نیوز: فرماندهی انتظامی استان قم ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با شهرداری قم خاطرنشان کرد: با تمام قوا در خدمت شهرداری و شهروندان هستیم.
همکاری نیروی انتظامی با شهرداری قم
به گزارش قم نیوز، کاظم مجتبایی در دیدار با شهردار کلانشهر قم اظهار داشت: رضایت‌مندی ۹۵ درصدی مردم از عملکرد شهرداری در نیمه شعبان امسال نسبت به سال‌های گذشته نشان از عملکرد مطلوب شهرداری در این ایام است.

وی افزود: رضایتمندی مردم یکی از نشانه‌های رضایتمندی خداوند است و در اجرای برنامه‌ها باید به نظر شهروندان احترام بگذاریم.

فرماندهی انتظامی استان قم ضمن تاکید بر زیبایی انضباط در سطح شهر و معابر و در مجموع زیبا سازی شهری گفت: هر جا زیبایی و انضباط باشد محل تخلف کمتر است و اگر همکاری و همدلی بین دو دستگاه شهرداری و نیروی انتظامی وجود داشته باشند از بار مشکلات کاسته خواهد شد.

مجتبایی ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با شهرداری قم خاطرنشان کرد: با تمام قوا در خدمت شهرداری و شهروندان هستیم.

شهردار قم با تاکید بر همکاری و همدلی و تعامل بین این دو مجموعه اظهار داشت: تعامل و ارتباط دو سویه موجب کاهش هزینه‌ها شده و رفاقت این دو دستگاه می‌تواند از ساخت‌وسازهای غیر مجاز جلوگیری کند.

محمد دلبری افزود: با توجه به تعامل بسیار زیاد شهروندان با نیروی انتظامی و شهرداری و ارائه خدمات از سوی این دو ارگان به مردم، دو مجموعه با همدلی می‌توانند خدمات بیشتری نسبت به سایر ارگان‌ها به شهروندان داشته باشند.

انتهای پیم/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcf.tdciw6dyxgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما