يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۸
کد مطلب : 22733

راه‌اندازی قرارگاه فرهنگی در شهرداری قم

قم نيوز : قم نیوز:شهردار قم از راه‌اندازی قرارگاه فرهنگی در شهرداری قم خبر داد و گفت: این قرارگاه هر ماهه یک جلسه برگزار می‌کند و افراد فرهنگی استان در آن مشارکت داشته و مسائل کلان را رصد می‌کنند.
راه‌اندازی قرارگاه فرهنگی در شهرداری قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در شورای فرهنگی مدیریت شهری قم اظهار کرد: توجه به موضوعات فرهنگی امر مهمی است که باید به آن توجه داشته باشیم و در خصوص مسائل فرهنگی متاسفانه برخی طرز فکرها و نگاه‌ها مشکل‌ دارد.

وی خاطر نشان کرد: باید کار فرهنگی از کار اجتماعی جدا شود چراکه یک ناهماهنگی موضوعی بین این ۲ انجام شده و باید هر ۲ کار مجزا و با قدرت انجام شود.

شهردار قم تصریح کرد: در گذشته کار فرهنگی و اجتماعی در شهرداری هر ۲ در کنار هم انجام می‌شد اما در ساختار جدید این ۲ از هم مجزا شده و بخش اجتماعی ما از بخش فرهنگی مطالبه‌گری می کند.

وی تصریح کرد: از نظر ساختاری سازمان‌های ما می‌توانند فعالیت بیشتری در امور شهری داشته باشند و از قوانین دست و پاگیر شهرداری دور باشند.

دلبری گفت: سازمان فرهنگی را تقویت کرده و از زیر‌مجموعه معاونت‌ها خارج کرده‌ایم و زیرمجموعه خود حوزه شهردار آورده‌ایم تا با نظارت بیشتری فعالیت کند.

وی از راه‌اندازی قرارگاه فرهنگی در شهرداری قم خبر داد و تصریح کرد: این قرارگاه هر ماهه یک جلسه برگزار می‌کند و افراد فرهنگی استان در آن مشارکت داشته و مسائل کلان را رصد می‌کنند.

شهردار قم گفت: شورای فرهنگی مدیریت شهری را نیز راه‌اندازی کرده‌ایم که این شورا نیز متشکل از مدیران فرهنگی استان و شهرداری است و مسیر کارهای فرهنگی شهری از این مجموعه هدایت شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgwu9x.ak9xw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما