چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 29320
منبع : روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی قم
معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشور:

راه‌اندازی فرودگاه قم سبب کاهش فشار کاری فرودگاه‌های مهرآباد و امام(ره) می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشور گفت: راه‌اندازی فرودگاه قم می‌تواند فشار کاری فرودگاه‌های مهرآباد و امام (ره) را کم کند و به عنوان فرودگاه احتیاطی مناسب برای فرودگاه مهرآباد و امام در نظر گرفته شود.
راه‌اندازی فرودگاه قم سبب کاهش فشار کاری فرودگاه‌های مهرآباد و امام(ره) می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمد خداکرمی در حاشیه بازدید از پروژه عظیم فرودگاه بین‌المللی قم اظهارداشت: فرودگاه‌سازی کار بزرگ و سختی است و پیشرفت در ساخت باند و حجم کار خاک برداری و زیرسازی‌های انجام شده در پروژه فرودگاه برای بنده جالب و قابل قبول است.

معاون هوانوردی کشور افزود: با توجه به ابعاد ساخت یک فرودگاه و زمان‌بر بودن آن نیاز به درگیرکردن بخش‌های مختلف و استفاده از ظرفیت‌های آن‌ها برای به بهره‌برداری رساندن سریع‌تر فرودگاه داریم.

خداکرمی بیان کرد: با توجه به اینکه شهر قم گردشگر داخلی و خارجی دارد، اگر زیر ساخت‌های فرودگاه فراهم شود، در بعد گردشگری و زیارتی نقش مهمی را ایفا می‌کند.

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشور تصریح کرد: با توجه به اینکه درصد مهمی از بار فرودگاه مهر آباد و امام (ره) مربوط به قم و استان‌های همجوار است؛ فرودگاه بین المللی قم می‌تواند در این راستا نقش آفرین و در جهت توسعه استان قم هم گام موثری بردارد

وی عنوان کرد: راه اندازی فرودگاه قم می‌تواند فشار کاری فرودگاه مهرآباد و امام را کم و به‌عنوان فرودگاه احتیاطی مناسب برای فرودگاه مهرآباد و امام در نظر گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: طی بازدیدی که بنده از بخش‌های مختلف بخصوص بخش پروازی داشتم، علی رغم گستردگی پروژه پیشرفت خوبی را شاهد بودم.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfxmd0.w6d10agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما