چهارشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب : 29972
با شکایت شاکی خصوصی

فرودگاه قم در آستانه تعطیلی قرار گرفت

قم نيوز : قم نیوز: پروژه فرودگاه بین المللی قم با شکایت یک مرغدار در آستانه تعطیلی قرار گرفته است.
فرودگاه قم در آستانه تعطیلی قرار گرفت
به گزارش قم نیوز، عملیات اجرایی کارگاه پروژه فرودگاه بین المللی قم، عملیات اجرایی فرودگاه قم در آستانه تعطیلی قرار گرفت.

معاون بازرگانی پروژه فرودگاه قم با تایید شکایت یکی از مرغداران حاشیه فرودگاه و حکم تعطیلی فعالیت های عمرانی پروژه، گفت: براساس قوانین هواپیمایی کشوری، فرودگاه‌ها نیازی به حریم ندارند و زمین فرودگاه براساس تفاهم نامه با استاندار وقت به این پروژه واگذار شده است.

مهدی گشایشی افزود: در تفاهم نامه قید شده که زمین به پروژه واگذار می شود و رفع معارضان به عهده استانداری است اما اکنون حل مسائل معارضان به عهده فرودگاه گذاشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: شاکی خصوصی پروژه فرودگاه قم برای نقض حریم یک مرغداری از مجری فرودگاه قم شکایت کرده است و به دستور مقام قضائی، این پروژه باید متوقف شود، البته هم اکنون رایزنی‌هایی برای جلوگیری از توقف این پروژه در جریان است.

به‌گزارش قم نیوز، پروژه فرودگاه بین المللی قم به عنوان نخستین فرودگاه خصوصی کشور از سال ۱۳۸۹ کلید خورده است، هم اکنون در مرحله تکمیل باند به سر می‌برد و ۱۷۰۰ متر از باند آن تکمیل شده و براساس ابلاغ سازمان هواپیمایی کشوری در صورت افزایش باند به میزان ۲۰۰۰ متر، قابلیت نشست و برخاست هواپیما و افتتاح را دارد.

قرار بود این پروژه در سال ۱۳۹۲ افتتاح شود و هواپیما در آن نشست و برخاست کند اما به دلایل مختلف افتتاح آن تاکنون به تعویق افتاده است و هم اکنون نیز عملیات اجرایی آن به سبب شکایت یک مرغداری در آستانه تعطیلی است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcir3ar.t1a3y2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما