شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۴۹
کد مطلب : 36791
مدیر شعب موسسه اعتباری کوثر خبر داد

اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی همزمان با دهه فجر در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر شعب موسسه اعتباری کوثر از اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه ایام‌الله دهه فجر از سوی این موسسه خبر داد.
اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی همزمان با دهه فجر در قم
به گزارش قم نیوز، مسعود اقدسی ظهر امروز در نشست خبری که در دفتر مدیریت شعب موسسه اعتباری کوثر استان قم برگزار شد، ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: این ایام، یادآور روزهای به ثمر رسیدن جانفشانی‌های مردم آزاده‌ای است که در برابر استکبار و استبداد ستم‌شاهی به پا خاستند و با کوتاه کردن دست بیگانگان، انقلاب بزرگ و تاریخی خود را به پیروزی رساندند.

وی با اشاره به قرار گرفتن انقلاب اسلامی در آستانه ۳۸ سالگی تصریح کرد: ملت قهرمان ایران در طول این سال‌ها با وفاداری، گذشت، ایثار، شجاعت، بصیرت و حضور خود نهال انقلاب را آبیاری کردند.

مدیر امور شعب موسسه اعتباری کوثر ادامه داد: با شجاعت و دلاوری که از سوی مردم همیشه بیدار ایران برای پاسداری از انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد، این انقلاب هر روز بالنده‌تر و سربلندتر از گذشته می‌شود.

وی همچنین به آزادسازی دو شهر شیعه نشین (نبل و الزهرا)‌ سوریه از چنگ تکفیری‌ها اشاره کرد و گفت: این فتح بزرگ، نتیجه مجاهدت‌های رزمندگان و سرداران دلیر و همیشه پیروز اسلام است.

اقدسی در ادامه شهادت چند نفر از پاسداران شجاع و دلاور استان قم را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: شهادت این رزمندگان جبهه ایثار و شهادت که در عملیات فاتحانه دفاع از حریم حرم اهل بیت (ع) صورت گرفت را به امام زمان(عج)‌، رهبر معظم انقلاب تهنیت می‌گوییم.

وی در بخش دیگری از سخنان خویش به سالروز تأسیس موسسه اعتباری کوثر در ایام‌الله دهه فجر اشاره و بیان کرد: این موسسه در ۱۷ بهمن ماه سال ۹۰ توانست مجوز پذیره‌نویسی سهام را سوی بانک مرکزی در بازار بورس بهادار دریافت کند.

مدیر امور شعب موسسه اعتباری کوثر همچنین با اشاره به دیگر رخدادهای این موسسه در ایام دهه فجر گفت: موسسه اعتباری کوثر در ۱۸ بهمن ماه سال ۹۱ در اداره ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید و نماد کوثر در فرا بورس گشایش یافت.

وی به دیگر افتخاراتی که موسسه کوثر در این ایام به‌دست آورده است اشاره و بیان کرد: این موسسه با افزایش سرمایه ابتدایی در ۱۸ بهمن ماه ۹۲ توانست مجوز فعالیت موسسه و افزایش سرمایه اولیه را اخذ کند.

اقدسی همچنین به پذیره نویسی این موسسه برای افزایش سرمایه در پنجم بهمن ماه سال گذشته اشاره و عنوان کرد: موسسه اعتباری کوثر توانست با ثبت افزایش سرمایه ثانویه از ۳ هزار میلیارد به ۶ هزار میلیارد ریال برای تبدیل شدن به بانک در بهمن ماه ۹۴ گام بردارد.

وی با اشاره به عملکرد مثبت و نقشه راه مناسب برای انتخاب موسسه اعتباری کوثر به عنوان یکی از ۱۰ شرکت پیشرو و برتر در همایش شرکت‌های برتر ایران گفت: این مسئله نشانه درایت و مدیریت مطلوب موسسه کوثر است.

مدیر امور شعب موسسه اعتباری کوثر از همکاری و مشارکت این موسسه در برنامه‌های فرهنگی خبر داد و اظهار کرد: مشارکت در برگزاری مراسم‌هایی مانند جشن ولادت امام حسن عسکری (ع)، مراسم وفات حضرت فاطمه معصومه (س)، بزرگداشت ۱۹ دی، مشارکت در همایش بنیاد ملی نخبگان و جشنواره‌های فیلم و تئاتر دهه فجر از جمله برنامه‌های فرهنگی اجتماعی است که موسسه اعتباری کوثر در برگزاری آن مشارکت داشته است.

وی همچنین از تولید اپلیکشین قیام ۱۹ دی و نصب تاریخ نگار انقلاب از ۹ دی تا ۲۲ بهمن در ورودی شهر قم خبر داد و بیان کرد: بازدید گروهی از موزه عبرت، حضور در مرقد مطهر امام راحل، تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب و رشادت‌های دلیر مردان این آب و خاک از دیگر اقدامات موسسه اعتباری کوثر است که به مناسبت دهه بصیرت و دهه فجر صورت گرفته است.

اقدسی ضمن معرفی محصولات جدید این موسسه با عناوین صندوق سرمایه‌گذاری کوثر یکم و صندوق آرمان به عنوان سپرده گذاری‌های جدید خاطرنشان کرد: این موسسه با هدف پرداخت سود علی‌الحساب مناسب به مشتریان و جذب سرمایه‌گذاری براساس سیاست‌های بانک مرکزی نسبت به معرفی محصولات جدید اقدام کرده است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcfyedm.w6dv1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما