پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : 28100
مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر:

تعداد شعبه‌های موسسه کوثر در قم به ۸ شعبه می‌رسد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر گفت: تاکنون ۳ شعبه موسسه کوثر در قم راه اندازی شده است و تلاش ما این است که تعداد موسسات خود در استان قم را افزایش دهیم و در آینده نزدیک موسسه کوثر دارای ۸ شعبه در استان قم خواهد شد.
تعداد شعبه‌های موسسه کوثر در قم به ۸ شعبه می‌رسد
به گزارش قم نیوز،  دکترعیسی رضایی صبح روز دوشنبه در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سید جواد شهرستانی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در موسسه اعتباری کوثر اظهار داشت: تمام هدف مجموعه کوثر گسترش و نشر فرهنگ قرض الحسنه در کشور است.
 
مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر افزود: از ابتدای شکل گیری این موسسه هدف ما خدمت به مردم بوده و در این راستا این موسسه با همه دولت‌ها کنار آمده است.
 
وی با تاکید بر خدمات ارزنده رئیس کل بانک مرکزی بیان کرد: دکتر سیف مدیر زحمت کش و با دانشی است که از خانواده محترم شهدا است و عمده تلاش خود را جهت رفع مشکلات مالی مردم انجام می‌دهد و در این زمینه اقدامات خوبی انجام داده است.
 
مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر با اشاره به اقدامات صورت گرفته موسسه کوثر در قم گفت: تاکنون ۳ شعبه موسسه کوثر در قم راه اندازی شده است و تلاش ما این است که تعداد موسسات خود در استان قم را افزایش دهیم و در آینده نزدیک موسسه کوثر دارای ۸ شعبه در استان قم خواهد شد.
 
دکتر رضایی با تاکید بر استفاده از منویات مراجع تقلید برای پیش برد اهداف موسسه اعتباری کوثر عنوان کرد: مجموعه موسسه کوثر دیدار با مراجع و علما را برای خود افتخار می‌داند چون این اقدام از لحاظ روحی ما را دارای انگیزه مضاعفی می‌کند تا جهت خدمت رسانی به مردم تلاش بیشتری داشته باشیم.
 
وی با اشاره به سفر خود به کشور عراق برای حضور در مراسم اربعین تصریح کرد: من به بیش از ۲۰ کشور دنیا سفر کردم اما سفر به کشورعراق و حضور در مراسم پیاده روی اربیعن حس و حال عجیبی داشت که هیچ‌گاه در عمر خویش چنین حسی را نداشتم، با خودم تصمیم گرفتم که هر ساله در مراسم اربعین کربلا با پای پیاده شرکت کنم و از آثار ماندگار این سفر معنوی بهره‌مند شوم.
 
 مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر خاطر نشان کرد: اکرام و اطعامی که مردم عراق از زائران ایرانی انجام دادند فوق العاده و بی‌نظیر بود که این نزدیکی فرهنگ و دوستی دو کشور عراق و ایران را نشان می‌دهد.
 
دکتر عیسی رضایی در پایان این دیدار ضمن ابلاغ سلام خود و مدیران موسسه اعتباری کوثر به آیت الله سیستانی برای این مرجع تقلید آرزوی صحت و سلامتی کرد ودر پایان هدیه‌ای هم از طرف موسسه اعتباری کوثر به نماینده آیت الله سیستانی تقدیم کرد.
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcaw6nu.49naw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما