پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : 28102
نماینده آیت الله سیستانی در ایران:

همانند نام زیبای موسسه خود از خدمت به مردم دریغ نکنید

قم نيوز : قم نیوز: نماینده آیت الله سیستانی در ایران گفت: شما نام بسیار زیبا و با معنی را برای موسسه خود انتخاب کرده‌اید و سعی کنید در خدمت شایسته به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنید.
همانند نام زیبای موسسه خود از خدمت به مردم دریغ نکنید
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید جواد شهرستانی صبح دوشنبه در دیدار با دکتر عیسی رضایی مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر با تقدیر از اقدامات موسسه اعتباری کوثر اظهارداشت: شما نام بسیار زیبا و با معنی را برای موسسه خود انتخاب کرده‌اید و سعی کنید در خدمت شایسته به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنید.
 
 نماینده آیت الله سیستانی در ایران با تاکید بر اهمیت خدمت به مردم در کشور افزود: موسسه کوثر در خدمت رسانی به مردم کارنامه ارزنده وقابل قبولی دارد سعی کنید تا با تلاش‌های بیشتر و جلب رضایت مردم در عرصه خدمت رسانی الگو و نمونه باشید.
 
شهرستانی با اشاره به اهمیت بالای مراسم پیاده روی اربعین بیان کرد: سفر به کشور عراق و حضور در مراسم اربعین حس و حال و عشق عجیبی دارد که وصف ناپذیر است و امیدوارم تا دکتر رضایی در سال‌های آینده هم بتواند در این مراسم شرکت کند و از برکات این سفر معنوی بهره‌مند شود.
 
وی عنوان کرد: عراقی‌ها انسان‌های کم صبر و بی‌حوصله‌ای هستند اما در ۲۰ روز مراسم اربعین اخلاقشان تفاوت می‌کند و برای خدمت رسانی به زائران از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.
 
نماینده آیت الله سیستانی در ایران با بیان خاطراتی از حضور خود در مراسم پیاده روی اربعین خاطر نشان کرد: عشق به امام حسین (ع) بی‌انتهاو پایان ناپذیر است، رسم مه‌مان داری و استقبال از زائران امام حسین (ع) از گذشته در بین شیعیان عراق وجود داشته است و از افتخارات آن‌ها خدمت رسانی به زائران حسینی است.

انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdccisqi.2bq4x8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما