پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : 28103
استاندار قم:

خدمات موسسه کوثر جهت برپایی ایستگاه زائران در کربلا فراموش نشدنی است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: موسسه اعتباری کوثر در برپایی موکب حضرت معصومه (س) در کربلا که از زائران و عزادران پذیرایی صورت می‌گرفت تلاش و زحمت بسیار زیادی را انجام داد که جای تقدیر و تشکر دارد.
خدمات موسسه کوثر جهت برپایی ایستگاه زائران در کربلا فراموش نشدنی است
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام صالحی منش صبح دوشنبه در دیدار با دکتر رضایی مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته توسط موسسه کوثر اظهار داشت: خدمات دکتر رضایی و موسسه کوثر در همه جا قابل مشاهده است وشما تلاش کنید تا در عرصه خدمت رسانی به مردم پابرجا بمانید.
 
استاندار قم با اشاره به تلاش‌های موسسه کوثر در قم افزود: آقای اقدسی مدیر عامل موسسه کوثر قم شخصیت متین و نمونه‌ای دارند و در مراسم اربعین و تشکیل موکب توسط استانداری از اقای اقدسی خدمات زیادی دیدم که جای تقدیرو تشکر دارد.
 
صالحی منش با اشاره به مراسم اربعین کربلا و اقدامات استانداری در این مراسم بیان کرد: موسسه اعتباری کوثر در برپایی موکب حضرت معصومه (س) در کربلا که از زائران و عزادران پذیرایی صورت می‌گرفت تلاش و زحمت بسیار زیادی را انجام داد که جای تقدیر و تشکر دارد.
 
وی با تاکید بر حمایت از خدمات موسسه کوثر خاطر نشان کرد:‌‌ همان طور که دکتر رضایی دستور دادقرار شد تا شعب کوثر در استان قم افزایش پیدا کند و من هم به صدا و سیما دستور می‌دهم تا تبلیغ موسسه شما را داشته باشد و مردم با خدمات این موسسه نمونه آشنا شوند.

انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcdsf0x.yt0jz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما