دوشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب : 2526
فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع):

آمریکا در شوک قدرت ایران در جنگ الکترونیکی است

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: آمریکا با از دست دادن هواپیمای جاسوسی خود تا حدودی به قدرت ایران پی برد و البته هنوز مبهوت این همه پیشرفت ایران در جنگ الکترونیکی شده و در شک به سر می‌برد.
آمریکا در شوک قدرت ایران در جنگ الکترونیکی است
به گزارش قم نیوز، مهدی مهدوی‌نژاد در جلسه مشترک فرماندهان پایگاه‌های حوزه مقاومت بسیج شهید ناحیه امام حسن(ع) قم اظهار کرد: این قدرت به واسطه وجود نیروهای متخصص و متعهدی است که از دل مردم و در بسیج پرورش یافته‌اند.

وی با اشاره به توان نظامی ایران در مقابله با جنگ سخت، نیمه سخت و نرم گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی بدانند که ایران قدرتی فراتر از تصور آنان است.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اقدامات فرهنگی باید در راستای بصیرت افزایی و تعالی مردم باشد، اظهار کرد: اقدامات فرهنگی باید در مسیری حرکت کند که بتواند مردم را در زمان فتنه‌ها و حوادث از گمراهی نجات دهد.

مهدوی‌نژاد با اشاره به اقدام سپاه و بسیج در تربیت نیروهای متعهد و متخصص عنوان کرد: شجره طیبه صالحین که در پایگاه‌های مقاومت بسیج در حال اجراست یک اقدام فرهنگی و دینی است که به بصیرت افزایی و تعالی معنوی آحاد بسیجیان و جامعه منجر می‌شود.

وی اضافه کرد: شجره طیبه صالحین فرصت بسیار خوبی برای مصون سازی نوجوانان و جوانان از هرگونه تهاجم فرهنگی است.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب با بیان اینکه علما و بزرگان حوزه بر اجرای این برنامه اهتمام ویژه‌ای دارند، گفت: طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم به عنوان سرحلقه‌ها در اجرای این برنامه همکاری لازم را دارند که البته این همکاری باید بیشتر شود.

وی با تاکید بر حفظ یاد و خاطره شهدا خطاب به فرماندهان بسیج اظهار کرد: اسامی حلقه‌ها را مزین به نام شهدای استان کرده و با ذکر خاطرات و وصیتنامه آنان الگویی مناسب به نوجوانان و جوانان بسیجی ارائه کنید.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcg.x9xrak9n3pr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما