شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب : 7183

پیام شهدا بیداری برای همه مستضعفان عالم است

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: پیام 96 شهید دوران دفاع مقدس، بیداری برای همه مستضعفان عالم است که با گذشت 30 سال از شهادتشان، امروز با خود، شهر به شهر به مردم ابلاغ می کنند.
پیام شهدا بیداری برای همه مستضعفان عالم است
به گزارش قم نیوز، مهدی مهدوی‌نژاد در حاشیه مراسم استقبال از کاروان حامل ۹۶ شهید دوران دفاع مقدس در ستاد سپاه استان قم اظهار داشت: امروز مردم شهیدپرور قم میزبان ۹۶ آلاله گلگون‌کفنی هستند که سی سال قبل در عملیات‌های مختلف در برابر دشمن متجاوز، مردانه ایستادگی و از دین و میهنشان جانانه دفاع کردند.

وی افزود: امروز شهدا به شهر عش آل محمد آمده‌اند، شهری که در پیروزی انقلاب اسلامی با خلق حماسه‌هایی همچون ۱۵ خرداد سال ۴۲ و ۱۹ دی سال ۵۶ نقش اثر گذاری داشته است.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) ابراز داشت: قطعا مردم این شهر که شش هزار شهید تقدیم این انقلاب کرده‌اند، با حضورشان حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند.

وی گفت: حضور در مراسم تشییع پیکر پاک شهیدان، غبار از دل‌ها می‌زداید و مردم را با هر گرایش و اندیشه‌ای به یک وحدت خاص سوق می‌دهد.

مهدوی نژاد با بیان اینکه شهدا درس چگونه زیستن را به ما می‌آموزند، اظهار داشت: شهدا تبعیت از ولی امر زمان را به ما یاد داده‌اند.

وی با بیان اینکه امام فرمودند که قرن، قرن غلبه مستضعفین بر مستکبرین است، گفت: ثمره خون شهدا، اقتدار ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی است.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) افزود: این بیداری اسلامی که در کشورهای مختلف به راه افتاده و هر لحظه شاهد تحولات در کشورهای اسلامی هستیم به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی است.

وی گفت: امروز ملت‌های مسلمان با الگوگیری از شهدای ما، در مقابل حکومت‌های ظالم و مستبد خود ایستاده‌اند.

مهدوی نژاد افزود: دشمنان باید بدانند که ملت ایران هوشیار و بیدارست و با گذشت ۳۳ سال از انقلاب هنوز هم در رگ‌هایش خون انقلابی است و اجازه هیچ گونه تعرضی را به کشور نخواهد داد.

وی ادامه داد: این ملتی که در ۱۴ خرداد برای تجدید میثاق با امام راحل و تجدید بیعت با ولی امر مسلمین جهان در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) جمع می‌شوند، هرگز تاب تحمل جسارت و گستاخی هیچ کشوری را نخواهند داشت و دشمنان بدانند که این ملت از حق خود کوچکترین عقب نشینی نخواهند کرد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdca.an0k49n6e5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما