شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : 4993
تا دهم اسفند ماه؛

مهلت ثبت نام دانشجو در دانشگاه باقرالعلوم تمدید شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر امور دانشجویی دانشگاه باقرالعلوم گفت: با توجه به استقبال پژوهشگران و طلاب، ثبت نام در دانشگاه باقرالعلوم تا دهم اسفندماه سال جاری تمدید شد.
مهلت ثبت نام  دانشجو در دانشگاه باقرالعلوم تمدید شد
به گزارش قم نیوز، محمد سهرابی اظهار داشت: این دانشگاه بر اساس مجوز سازمان سنجش آموزش کشور، برای سال تحصیلی ۹۲-۹۱ در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های تاریخ اسلام، اندیشه سیاسی در اسلام، تبلیغ و ارتباطات فرهنگی، فلسفه علوم اجتماعی، فلسفه دین، مدرسی معارف اسلامی( اخلاق اسلامی)، مدرسی معارف اسلامی(مبانی نظری اسلام)، علوم سیاسی و دانش اجتماعی مسلمین از طریق آزمون اختصاصی دانشجو می‌پذیرد.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه باقرالعلوم با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام در این آزمون افزود: مهلت ثبت نام برای شرکت در این آزمون تا دهم اسفند ماه سال جاری تمدید شده و برادران و خواهران طلبه که دارای مدرک سطح دو حوزه هستند می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

وی همچنین آخرین مهلت ویراش و اصلاح اطلاعات ثبت نام کنندگان را ۱۴ اسفند اعلام کرد و گفت: آزمون کتبی روز جمعه، ۱۵ اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

سهرابی در پایان یادآورشد: علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی دانشگاه باقرالعلوم (ع)به نشانی www.bou.ac.ir بخش سامانه ثبت نام کارشناسی ارشد مراجعه کنند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcg.y9trak9ywpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما

سعادت
از زحمات شما کمال تشکر را در اطلاع رسانی اخبار حوزوی داریم
موید و موفق باشید