دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۳
کد مطلب : 51326
منبع : خبرگزاری فارس
در بازي‌هاي هفته دوم انجام مي‌شود

مصاف 12 تيم در 6 مسابقه ليگ فوتسال نوجوانان قم

قم نيوز : قم نیوز: 12 تيم حاضر در رقابت‌هاي فصل 1396 ليگ فوتسال نوجوانان باشگاه‌هاي قم اين هفته در 6 ديدار حساس مقابل يكديگر به ميدان مي‌روند.
مصاف 12 تيم در 6 مسابقه ليگ فوتسال نوجوانان قم
مصاف 12 تيم در 6 مسابقه ليگ فوتسال نوجوانان قم

به گزارش قم نیوز، در رقابت‌های فصل 1396 لیگ فوتسال نوجوانان باشگاه‌های استان قم تعداد 12 تیم حضور دارند و طبق برنامه‌ریزی کمیته فوتسال هیأت‌ فوتبال این استان برای کسب عنوان قهرمانی بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای انجام می‌دهند.

دوره جدید رقابت‌های لیگ فوتسال نوجوانان باشگاه‌های استان قم از سی‌ام تیر ماه با پیروزی تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی رسما آغاز شد و طبق برنامه‌ریزی کمیته فوتسال عصر پنجمین روز مرداد ماه با برگزاری 6 دیدار حساس در سالن شهدای دفاع مقدس مجموعه ورزشی نخلستان سپاهان پیگیری خواهد شد.

دومین هفته رقابت‌های لیگ فوتسال نوجوانان باشگاه‌های قم با مصاف تیم‌های ذاکر و آرش آغاز می‌شود، در حالی که ذاکر در هفته نخست با نتیجه چهار بر دو تیم نبرد را شکست داد و تیم آرش در مقابل انصار بدترین نتیجه هفته را گرفته و با 6 گل شکست خورده است.

در دومین مسابقه هفته دوم تیم‌های منتظران و انصار به مصاف یکدیگر می‌روند، در شرایطی که منتظران هفته نخست با نتیجه جالب توجه 6 بر یک تیم اعتماد ملی را مغلوب کرده و فوتسالیست‌های تیم انصار بهترین نتیجه را با برد 6 بر صفر مقابل تیم آرش به دست آورده است.

تیم‌های اعتماد ملی و نبرد سومین مسابقه هفته دوم لیگ فوتسال نوجوانان باشگاه‌های قم را انجام می‌دهند، در حالی که اعتماد ملی در هفته نخست 6 بر یک به منتظران باخته است و تیم نبرد با نتیجه چهار بر دو در مصاف با تیم ذاکر تن به شکست داده است.

تیم مرصاد که در هفته نخست برابر تیم شهید رئیس کرمی با سه گل شکست خورده این هفته چهارمین بازی لیگ فوتسال نوجوانان قم را برابر تیم الوند برگزار می‌کند، در حالی که فوتسالیست‌های الوند در هفته نخست با نتیجه سه بر دو به سختی تیم المپیاد را مغلوب کرده‌اند.

پنجمین بازی هفته دوم لیگ فوتسال نوجوانان قم عصر پنجمین روز مرداد ماه بین تیم‌های شهید رئیس کرمی و مهدی‌یار برگزار می‌شود و تیم‌های فوتسال المپیاد و آتلیه‌طهران نیز در ششمین و آخرین مسابقه این هفته با یکدیگر در سالن شهدای دفاع مقدس قم رقابت می‌کنند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcg3w9n.ak9qx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما