دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 51636
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان ديدارهاي هفته دوم رقم خورد

توقف 3 مدعي در ليگ فوتسال نوجوانان قم / بالاي جدولي‌ها پيروز شدند

قم نيوز : قم نیوز: 6 ديدار هفته دوم رقابت‌هاي فصل 1396 ليگ فوتسال نوجوانان باشگاه‌هاي قم با توقف سه مدعي و پيروزي تيم‌هاي بالاي جدولي به انجام رسيد.
توقف 3 مدعي در ليگ فوتسال نوجوانان قم / بالاي جدولي‌ها پيروز شدند
به گزارش قم نیوز، در رقابت‌های فصل 1396 لیگ فوتسال نوجوانان باشگاه‌های استان قم تعداد 12 تیم حضور دارند و طبق برنامه‌ریزی کمیته فوتسال هیأت‌ فوتبال این استان برای کسب عنوان قهرمانی بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند.

در هفته دوم رقابت‌های لیگ فوتسال نوجوانان قم تیم شهید رئیس کرمی با نتیجه دو بر یک از سد تیم مهدی‌یار عبور کرد، مسابقه‌ای که نیمه نخست آن دو بر صفر به نفع رئیس کرمی بود و محمدجواد مرسلی دو گل برای رئیس کرمی  و سیدعلی سجادی تک گل مهدی‌یار را زدند.

فوتسالیست‌های تیم آتلیه‌طهران با حمایت مالی لبنیات ویژه این هفته جشنواره‌ای از گل به راه انداختند و با نتیجه پنج بر یک تیم المپیاد را در هم کوبیدند، در حالی که نیمه نخست دو بر صفر به نفع آتلیه بود و جواد عسگرلو، امیرحسین قلندری، رضا نجفی، حسن تاجر و حسین نصیری برای آتلیه و جعفر ربیعی برای المپیاد گل زدند.

دیدار تیم‌های نبرد و اعتماد ملی در پایان دو نیمه 20 دقیقه رقابت آنها با تساوی پرگل سه بر سه تمام شد، در این بازی محمدحسین سیفی، محمدحسین انور و بازیکن حریف برای تیم نبرد گل زدند و گل‌های تیم اعتماد ملی توسط علیرضا اعتمادی (دو گل) و محمدمهدی عاشوری زده شد.

دیدار تیم‌های مرصاد و الوند نیز با تساوی همراه بود، مسابقه‌ای که دو گل داشت و تساوی یک بر یک روی تابلوی سالن به ثبت رسید، در این دیدار هر دو گل در نیمه نخست به ثمر رسید و محمدجواد نورزاده برای مرصاد و محمدجعفر بهروز برای الوند گلزنی کردند.

مسابقه پرگل تیم‌های انصار و منتظران نیز در هفته دوم لیگ فوتسال نوجوانان قم برنده نداشت، این بازی با تساوی سه بر سه به پایان رسید و سیدمهدی حسینی، محسن بیات و امیرحسین جلالی برای انصار و مهدی حسین‌زاده (دو گل) و حسین  فهیمی برای منتظران گل زدند.

سرانجام مسابقه تیم‌های ذاکر و آرش نوین ایرانیان در سالن شهدای دفاع مقدس مجموعه ورزشی نخلستان سپاه قم به انجام رسید و با برتری دو بر یک ذاکر تمام شد، مسابقه‌ای که گلزنان آن رضا غفاریان و محمد سیفی برای ذاکر و حسین اسلامی برای آرش بودند.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcaiinm.49n6e15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما