چهارشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 41228
منبع : خبرگزاری فارس
واعظی در گفت‌وگو با خبرنگاران تاکید کرد

لزوم استفاده مراکز آموزشی و پژوهشی از بسترهای داخلی فضای مجازی

قم نيوز : قم نیوز: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایجاد شبکه ملی اطلاعات را یکی از اهداف اصلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برشمرد و گفت: مراکز آموزشی و پژوهشی باید به سمت استفاده از بسترهای داخلی فضای مجازی گرایش یابند.
لزوم استفاده مراکز آموزشی و پژوهشی از بسترهای داخلی فضای مجازی
به گزارش قم نیوز، محمود واعظی در حاشیه بازدید از نمایشگاه سیمای امید در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با بیان اینکه نمایشگاه سیمای امید ابتکار جدیدی برای نمایش دستاوردهای دولت است، اظهار کرد: در نمایشگاه هفته دولت فضای پر نشاطی میان مردم دیده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قم را قطب تولید محتوای دینی می‌داند، اضافه کرد: برای تامین زیرساخت‌های فناوری اطلاعات در استان قم باید بخش‌های مختلف مشارکت مطلوبی داشته باشند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید از ابتدای فعالیت خود تاکنون 300 میلیارد تومان در استان قم سرمایه‌گذاری داشته که طی هفته دولت امسال 50 میلیارد تومان از این سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از افزایش سرعت اینترنت و پهنای باند استان قم یاد کرد و گفت: استان قم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات توانسته به دستاوردهای مطلوبی برسد که این دستاوردها نشان از اهتمام جدی مسؤولان استانی و وجود همدلی در میان این قشر است.

واعظی ایجاد شبکه ملی اطلاعات را یکی از اهداف اصلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برشمرد و عنوان کرد: مراکز آموزشی و پژوهشی باید به سمت استفاده از بسترهای داخلی فضای مجازی گرایش یابند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcg7x9t.ak9qx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما