سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 26865

رویارویی صبا با سرخپوشان پایتخت در ایستگاه ششم

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در حالی که در سومین بازی خارج از خانه خود در فصل جاری مسابقات لیگ برتر به تراکتورسازی تبریز باخت خود را برای رویارویی با سرخ‌پوشان پایتخت در شرایطی آماده می‌کند که این تیم نیز حال و روز خوبی ندارد.
رویارویی صبا با سرخپوشان پایتخت در ایستگاه ششم
به گزارش قم نیوز، تیم‌های صبای قم و تراکتورسازی تبریز در هفته پنجم از نیم فصل نخست بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور عصر دومین روز شهریور ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز به قضاوت بیژن حیدری به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان این تیم میزبان بود که با حساب ۴ بر ۲ به برتری رسید.

در این دیدار ابتدا صبای قم با گل‌های احمد حسن‌زاده و ایوب کلانتری از تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پیش افتاد اما در لحظات پایانی نیمه نخست تیم تراکتورسازی تبریز یکی از گل‌های خورده را جبران کرد و در نهایت نیمه نخست با حساب ۲ بر یک به سود صبای قم خاتمه یافت. در نیمه دوم تیم میزبان با فرصت‌طلبی مهاجمین خود سه گل دیگر به ثمر رساند و در نهایت این دیدار خانگی را با نتیجه ۴ بر ۲ از تیم صبای قم برد تا بدین ترتیب شاگردان عبدالصمد مرفاوی با کسب ۸ امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی قرار بگیرند و امیدوار به کسب نتایج خوب خود در هفته‌های آتی باشند.

صبای قم در این دیدار تیمی نبود که به راحتی به تیم تراکتورسازی تبریز ببازد زیرا شاگردان مرفاوی در نیمه نخست تقریبا سوار بر جریان بازی بودند و به سبب نمایش خوب و قابل قبول خود تیم تراکتورسازی تبریز را در مقابل تماشاگران و هوادارانش به اشتباهات زیادی انداخته بودند.

در نیمه نخست صبای قم ۲ گل به ثمر رساند و یک بار دروازه‌اش به روی شاگردان رسول خطیبی باز شد اما آنها چنانچه دقت بیشتری در استفاده از موقعیت‌های متعدد گلزنی خود به خرج می‌دادند امکان زدن گل‌های بیشتر به تیم تراکتورسازی تبریز وجود داشت.

با این حال صبای قم در نیمه دوم نیز بازی خوبی ارائه کرد و حتی خبرنگاران در نشست خبری بعد از پایان این بازی از صمد مرفاوی و تیمش به سبب انجام بازی هجومی و قابل قبول تقدیر کردند و تنها عاملی که مرفاوی آن را دلیل شکست تیمش در این دیدار عنوان کرد گرفتار شدن بازیکنانش توسط جو و هیجان‌های موجود در ورزشگاه یادگار امام تبریز بود.

به هر حال صبای قم تیمی بود که در دیدار با تراکتورسازی تبریز به جای شکست با نتیجه سنگین ۴ بر ۲ می‌توانست باخت با چنین نتیجه‌ای را به تیم میزبان تحمیل کند اما شاگردان مرفاوی در آستانه دیدار حساس هفته ششم با پرسپولیس تهران باختند تا خوب بدانند که کار سخت آنها در دیدار با شاگردان علی دایی سخت‌تر هم می‌شود.

صبای قم تا پایان هفته چهارم از نیم فصل نخست بازی‌های چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یکی از دو تیم بدون باخت لیگ برتر در کنار تیم پدیده مشهد بود.

بازیکنان صبا در شرایط کنونی دور جدید تمرینات خود را از سر گرفته‌اند تا به مصاف شاگردان علی دایی بروند در شرایطی که سرخ پوشان پایتخت با کسب ۵ امتیاز از ۵ بازی شرایط مطلوبی ندارند و قطعا برابر صبا به دنبال کسب سه امتیاز هستند تا از بحران اول فصل خارج شوند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgn79x.ak9334prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما