جمعه ۲۵ تير ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : 40175
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت اسکیت استان قم خبر داد

برگزاری مسابقات ایستگاهی اسکیت دختران و پسران در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت اسکیت استان قم از برگزاری مسابقات ایستگاهی اسکیت قهرمانی قم در سه رده سنی هر دو بخش دختران و پسران خبر داد.
برگزاری مسابقات ایستگاهی اسکیت دختران و پسران در قم
به گزارش قم نیوز، محمد حسنی  اظهار کرد: برگزاری مسابقات استانی با هدف توسعه بیش از پیش اسکیت و جذب استعدادهای این رشته انجام می‌شود و در هر دوره که هیأت اقدام به برگزاری این رقابت‌ها کرده، با استقبال بسیار خوب علاقه‌مندان به این ورزش جذاب مواجه شده است.

وی ادامه داد: هیأت اسکیت استان قم به منظور رشد و توسعه این رشته ورزشی علاوه بر برگزاری رقابت‌های استانی، توجه ویژه‌ای به آموزش این رشته برای سنین مختلف و همچنین استعدادیابی دارد و برای این منظور سرمایه‌گذاری در رده‌های سنی پایه را نیز در اولویت کارهای مهم خود قرار داده است.

رئیس هیأت اسکیت استان قم از تصمیم این هیأت برای برگزاری یک دوره رقابت‌های استانی به منظور توسعه اسکیت در سنین پایه خبر داد و یاد آور شد: در واقع این رقابت‌ها در قالب دور دوم مسابقات استانی اسکیت چند ایستگاهی روز جمعه بیست و پنجم تیر ماه در قم برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مرحله نخست این رقابت‌ها با کیفیت بسیار خوبی بین شرکت کننده در رده‌های سنی مختلف به انجام رسید، بیان کرد: دومین مرحله از مسابقات اسکیت چند ایستگاهی استان قم در سه رده سنی و در دو بخش پسران و دختران برنامه‌ریزی شده است.

حسنی خاطرنشان کرد: دومین مرحله از این بازی‌ها طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی کادر اجرایی هیأت اسکیت استان قم در بیست و پنجمین روز تیر ماه به میزبانی پیست اسکیت مجموعه ورزشی خورشید قم به انجام خواهد رسید و امیدوارم رقابتی جذاب و با کیفیت را بین شرکت کنندگان شاهد باشیم.

وی بیان کرد: دور دوم بازی‌های اسکیت چند ایستگاهی قم در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان و در دو بخش پسران و دختران برگزار خواهد شد و از خانواده اسکیت‌بازان نیز برای حضور در این رقابت‌ها ایجاد انگیزه بین شرکت‌کنندگان دعوت کرده‌ایم.

رئیس هیأت اسکیت استان قم ابراز کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده برای برگزاری این مرحله، ابتدا رقابت‌های بخش پسران از ساعت 11 تا 14 روز جمعه بیست و پنجم تیرماه به انجام خواهد رسید و سپس مسابقات بانوان از ساعت 18 تا 21 جمعه بین دختران اسکیت‌باز برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: اسکیت در قم طرفداران و علاقه‌مندان بسیار زیادی دارد و گام نخستی که از زمان پذیرش مسؤولیت ریاست این هیات برداشتیم این بود که بیشتر این رشته را به مردم قم بشناسانیم و آنها را به حضور در فضای جذاب و مفرح رشته ورزشی اسکیت جذب کنیم.

حسنی بیان کرد: در گام دیگر برترین‌های اسکیت قم را به رقابت‌های مختلف کشوری اعزام کردیم و خوشبختانه موفقیت بسیار ارزنده‌ای در جدال با برترین‌های اسکیت کشور برای تیم قم با کسب عنوان قهرمانی ایران چند ماه قبل به دست آمد و توانایی اسکیت قم به نمایش گذاشته شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgnq9t.ak9zu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما