چهارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 53043
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌ اسكيت استان قم خبر داد

اعزام تيم اسكيت رول‌بال قم به مسابقات قهرماني کشور

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌ اسكيت استان قم گفت: تيم اسكيت رول‌بال قم از امروز در تلاش براي كسب يكي از عناوين برتر مسابقات قهرماني كشور با حريفان خود رقابت مي‌كند.
اعزام تيم اسكيت رول‌بال قم به مسابقات قهرماني کشور
اعزام تيم اسكيت رول‌بال قم به مسابقات قهرماني کشور

به گزارش قم نیوز، محمد حسنی امروز اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون اسکیت، میزبانی رقابت‌های اسکیت رول‌بال قهرمانی پسران کشور به هیأت‌ اسکیت استان آذربایجان شرقی سپرده شده و شهر تبریز از امروز پذیرای تیم‌های شرکت کننده است.

وی ادامه داد: این مسابقات تا دهم شهریور ماه در حالی برگزار می‌شود که در ترکیب تیم اعزامی قم هفت اسکیت‌باز حضور دارند و به مربیگری علی مالکی‌نژاد با حریفان خود رقابت می‌کنند، ضمن اینکه محسن صادق‌پور نیز مسوولیت سرپرستی این تیم را بر عهده دارد.

رئیس هیأت‌ اسکیت استان قم سپس به ترکیب تیم اعزامی قم اشاره و بیان کرد: سیدحسین حسینی، محمد رمضانی، علی یوسف‌علی، حسین خاموشی، امین خاموشی، علی مهدوی و سجاد اسلامی نفراتی هستند که در ترکیب تیم اسکیت رول‌بال قم عضویت دارند.

وی با بیان اینکه رقابت‌های اسکیت رول‌بال دسته‌جات آزاد کشور با حضور 13 تیم در پیست اسکیت سایمان پارک ایل‌گلی تبریز برگزار می‌شود، راجع به این رشته ورزشی ابراز کرد: بازی رول‌بال بین دو تیم انجام می‌شود و بازیکنان باید در این رقابت از اسکیت استفاده کنند.

حسنی یاد آور شد: هر تیم شرکت کننده در رقابت‌های رشته رول‌بال متشکل از 12 بازیکن است، به طوری که 6 بازیکن در میدان مسابقه هستند و دیگر نفرات به عنوان جانشین امکان حضور در زمین را دارند و در مجموع می‌توان رول‌بال را رشته‌ای جذاب و تماشایی توصیف کرد.

وی افزود: زمان بازی رول‌بال دو نیمه 25 دقیقه‌ای با 10 دقیقه زمان استراحت بین دو نیمه است و چنانچه بازی در پایان وقت‌های عادی به تساوی انجامید، دو زمان پنج دقیقه‌ای وقت اضافه با دو دقیقه استراحت در نظر گرفته می‌شود و در صورتی که بازی همچنان با تساوی ادامه یافت تا زمانی که نخستین گل به ثمر برسد ادامه می‌یابد.

رئیس هیأت‌ اسکیت استان قم با اشاره به سابقه این رشته در کشورمان، تصریح کرد: تیم ملی رول‌بال ایران در سال 1392 نخستین حضور خود در مسابقات جهانی به میزبانی کنیا را تجربه کرد و تنها با شکست در دیدار نهایی برابر تیم ملی هند به مقام نایب‌قهرمانی دست یافت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcex78n.jh8xei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما