شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۸
کد مطلب : 29925
منبع : روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم:

مجوز تاسیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قم صادر شد

قم نيوز : قم‌نیوز: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: سازمان تبلیغات اسلامی مجوز تاسیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قم را صادر کرد.
مجوز تاسیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قم صادر شد
به گزارش قم‌نیوز، حجتالاسلام والمسلمین عباس اسکندری در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تک شهرستان بودن استان قم، فعالیتهای فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی تاکنون در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برنامهریزی و اجرا میشد.

وی اضافه کرد: این رویه در ماموریتهای اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم مشکلاتی ایجاد کرده و مانع از ارائه خدمات مطلوب به گروههای مخاطب میشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: با تلاشهای انجام شده، سازمان تبلیغات اسلامی مجوز تاسیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قم را صادر کرده و امیدواریم با راهاندازی این اداره، اهتمام بیشتری نسبت به فعالیتهای فرهنگی و تبلیغی در محلههای مختلف صورت گیرد.

به گفته حجتالاسلام اسکندری، با راهاندازی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قم بخش قابل توجهی از خدمات فرهنگی و تبلیغی در این اداره ارائه میشود و اداره کل تبلیغات اسلامی استان بیش از گذشته به وظایف اصلی خود که برنامهریزی، هدایت و حمایت از فعالیتهای فرهنگی و تبلیغی است، میپردازد.

وی ادامه داد: به زودی مکانی برای راهاندازی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قم مشخص و به شهروندان و گروههای مخاطب اعلام میشود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم ابراز امیدواری کرد که با تاسیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، فعالیتهای فرهنگی و تبلیغی از نظر کمی و کیفی گسترش یابد.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdcgny9x.ak9yx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما

یک
آقایان روحانیت!به داد اسلام وفرهنگ دینی مردم قم برسد که دشمن درحال نابود کردن آن است ! گسترش تشکیلات به درد حقوق بگیرها ومدیرانی میخورد که به دنبال پاداش و دستمزد ریاست هستند!!