قم نيوز : قم نيوز:‌گردهمایی ائمه جماعات مساجد و ادارات و روحانیون مستقر استان قم پیش از ظهر امروز با حضور دکتر لاریجانی در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد.
گردهمایی ائمه جماعات مساجد و ادارات و روحانیون مستقر استان قم برگزار شد
به گزارش قم نيوز، در این گردهمایی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی نماینده ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی، خداکرم جلالی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری، احمد عفتان مدیرکل اداره منابع طبیعی استان قم، رضا سیار مدیرکل اداره جهاد کشاورزی استان قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس اسکندری رئیس سازمان تبلیغات استان قم و جمعی از ائمه جماعات استان قم حضور داشتند.

در این گردهمایی حجت‌الاسلام والمسلمین اسکندری، دکتر لاریجانی و خداکرم جلالی سخنرانی کردند.

در ابتدای گردهمایی دکتر لاریجانی به سخنرانی پرداخت و با اشاره به اینکه روحانیت قبل و بعد از انقلاب مورد حمایت مردم بوده است گفت: گاهی بعضی از جریان‌ها به دنبال این بودند که تفکر دینی را از روش دیگری به مردم منتقل کنند.

رئیس مجلس با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) بسیار بر مساجد و روحانیت تاکید داشتند بیان کرد: این اعتماد بر اساس اصالت روحانیت بود و نشان می‌داد که عقلانیتی پشت آن قرار دارد.

در ادامه همایش حجت‌الاسلام والمسلمین اسکندری رئیس سازمان تبلیغات اسلامی قم و خداکرم جلالی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری سخنرانی کردند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdch-vni.23nvvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما