چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 51065
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم مطرح کرد

فعالیت 600 عضو در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم با بیان اینکه این اتاق 600 عضو فعال دارد، گفت: برنامه‌های آموزشی به صورت مستمر و منظم در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم برگزار می‌شود.
فعالیت 600 عضو در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل خاکی در قم با اشاره به تغییر الگوی کشت در استان قم اظهار کرد: کشاورزان استان باید از کاشت محصولاتی که نیاز به آب زیاد دارند، ولی سوددهی مناسبی ندارد، خودداری کنند و به سراغ محصولاتی همچون پسته و زیتون و دیگر محصولات پرسود و با درآمد بالا بروند.

وی ادامه داد: کشاورزان استان قم به دنبال ایجاد گلخانه‌ها با بیشترین درصد بهره وری از آب رفتند و در تولید محصولات کشاورزی در این گلخانه‌ها شاهد کمترین تلفات آب هستیم و در آینده می‌توانیم از ظرفیت گلخانه‌های قم برای تامین میوه، سبزی و محصولات کشاورزی مورد نیاز استان استفاده کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم افزود: این اتاق 600 عضو فعال دارد و برنامه‌های آموزشی به صورت مستمر و منظم در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم برگزار می‌شود.

خاکی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی در اتاق بازرگانی استان قم اظهار کرد: این دوره‌ها به صورت مستمر در این نهاد برگزار می‌شود تا افراد با اصول بازرگانی و صادرات و واردات به صورت کلی آشنا شوند و جوانان مشتاق می‌توانند که در دوره‌های آموزشی اتاق بازرگانی قم شرکت کنند.

وی در  پایان خاطرنشان کرد: دوره‌های آموزشی اتاق بازرگانی قم در طول سال براساس برنامه برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند با تماس با این نهاد یا با مراجعه به سایت اتاق بازرگانی قم از برنامه دوره‌های آموزشی این نهاد مطلع شوند.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcgnz9n.ak9q34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما