پنجشنبه ۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب : 50192
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌ کشتي استان قم:

قم مهياي بهترين ميزباني از كشتي بين‌المللي جام يادگار امام (ره) است

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ كشتي استان قم گفت: تمام امور مرتبط با آماده‌سازي سالن دو هزار نفري شهيد حيدريان قم براي ميزباني شايسته از مسابقات بين‌المللي كشتي فرنگي جام يادگار امام (ره) به انجام رسيده است.
قم مهياي بهترين ميزباني از كشتي بين‌المللي جام يادگار امام (ره) است
قم مهياي بهترين ميزباني از كشتي بين‌المللي جام يادگار امام (ره) است
به گزارش قم نیوز، محسن وزیری امروز، اظهار کرد: در تمام ادواری که میزبانی این تورنمنت مهم و معتبر بین‌المللی را در قم انجام داده‌ایم، همواره سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم میزبان تیم‌ها و کشتی‌گیران شرکت کننده در این رقابت‌ها بوده است.

وی خاطرنشان کرد: از اوایل هفته جاری با استقرار یک تیم کامل روند آماده‌سازی سالن برگزاری مسابقات آغاز شده و امروز شاهد تزئین این سالن به شکلی بسیار زیبا و دل‌چسب هستیم تا کشتی‌گیران داخلی و خارجی شرکت کننده در فضایی با کیفیت یک رقابت مهم بین‌المللی به رقابت بپردازند.

رئیس هیأت‌‌ کشتی استان قم با اشاره به ورود تیم‌های خارجی به شهر مقدس قم، اضافه کرد: تا دیروز شاهد ورود زودهنگام چهار تیم خارجی به قم بودیم، ضمن اینکه کشتی‌گیران کشورمان نیز در قم مستقر شده‌اند و امروز نیز سایر تیم‌های خارجی وارد قم می‌شوند زیرا امشب قرعه‌کشی مسابقات با حضور نمایندگان تیم‌ها انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: تیم‌های کشتی فرنگی نوجوانان عراق و تاجیکستان روز پنجم تیر وارد ایران شده و در قم مستقر شده‌اند، همچنین تیم‌های کشتی آذربایجان و قرقیزستان نیز روز ششم تیرماه به قم آمده‌اند و مجموعا شاهد حضور کشتی‌گیران 12 تیم خارجی و پنج تیم داخلی در این جام هستیم.

وزیری از انصراف یکی از تیم‌های خارجی و جایگزینی یک تیم دیگر خبر داد و افزود: با کناره‌گیری تیم بلاروس از حضور در این مسابقات، تیم کشتی فرنگی تاجیکستان به جمع تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها اضافه شد، ضمن اینکه تیم سوریه نیز از جمله تیم‌های جدید حاضر در این جام به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: کشتی‌گیران تیم صربستان نیز در هتل محل اقامت خود قرار گرفته‌اند و یک تیم کامل با نظارت حراست اداره کل ورزش و جوانان استان قم در محل استقرار تیم‌ها حضور دارند و تمام مراحل اداری و پذیرایی از تیم‌های شرکت کننده در این جام را زیر نظر دارند.

رئیس هیأت‌‌ کشتی استان قم به وضعیت تیم کشتی فرنگی نوجوانان قم نیز اشاره و ابراز کرد: این تیم زیر نظر مربیان خود مشغول انجام تمرینات آماده‌سازی است و امروز در کنار دیگر کشتی‌گیران برای وزن‌کشی به روی باسکول می‌رود تا از صبح فردا رقابت خود را آغاز کند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgxq9n.ak9zy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما