چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب : 49276
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌ كشتي استان قم:

ابراهيمي نماينده قم در كشتي بين‌المللي تفليس شد

قم نيوز : قم نيوز: رئيس هیأت‌‌ كشتي استان قم گفت: مهدي ابراهيمي به نمايندگي از قم در مسابقات بين‌المللي كشتي فرنگي 2016 تفليس به ميدان مي‌رود.
ابراهيمي نماينده قم در كشتي بين‌المللي تفليس شد
ابراهيمي نماينده قم در كشتي بين‌المللي تفليس شد
به گزارش قم نيوز، محسن وزیری امروز، اظهار کرد: بعد از کسب سهمیه رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان آسیا، امیدوار به گرفتن مجوز اعزام کشتی‌گیران قم به مسابقات نوجوانان قاره کهن نیز هستیم، ضمن اینکه به تیم ملی بزرگسالان برای کسب سهمیه رقابت‌های جهانی 2017 نیز امیدواریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر یک کشتی‌گیر قم در تیم ملی نوجوانان ایران و دو کشتی‌گیر و یک مربی قم در تیم ملی کشتی فرنگی جوانان حضور دارند، ضمن اینکه چهار کشتی‌گیر قم نیز برای حضور در انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران نیز مجوز گرفته‌اند.

رئیس هیأت‌‌ کشتی استان قم اضافه کرد: بعد از سفری که محمدجواد رضایی ملی‌پوش کشتی فرنگی قم با تیم ملی جوانان به پیکارهای بین‌المللی داشت، اکنون نوبت به مهدی ابراهیمی ملی‌پوش تیم بزرگسالان رسیده تا تیم ملی را در سفر به رقابت‌های جایزه بزرگ گرجستان همراهی کند.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های منتخب کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان در حالی راهی تفلیس می‌شوند که مهدی ابراهیمی تنها نماینده قم در این سفر، به عنوان ملی‌پوش وزن 80 کیلوگرم برابر حریفان به روی تشک خواهد رفت تا آمادگی خود را برای کسب سهمیه مسابقات جهانی به نمایش بگذارد.

وزیری با اشاره به برنامه این مسابقات، عنوان کرد: رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی در کشور گرجستان با عنوان جام بالاوادزه و کارتوزیا روزهای 20 و 21 خرداد در شهر تفلیس برگزار می‌شود و تیم ملی کشتی فرنگی در اوزان 59، 75، 80، 85، 98 و 130 کیلوگرم رقابت می‌کند.

وی یاد آور شد: در وزن 59 کیلوگرم مصیب اکبری، در وزن 75 کیلوگرم پیام بویری، در 80 کیلوگرم مهدی ابراهیمی از قم، در 85 کیلوگرم سامان عزیزی، در 98 کیلوگرم امیرحسین حسینی و در 130 کیلوگرم امیر قاسمی‌منجزی به سرمربیگری علی اشکانی و مربیگری مرتضی پاپی‌نیا به میدان می‌روند.

رئیس هیأت‌‌ کشتی استان قم افزود: ملی‌پوش کشتی فرنگی استان قم در وزن 80 کیلوگرم این دوره از پیکارهای بین‌المللی جایزه بزرگ در گرجستان روز شنبه بیستم خرداد ماه از ساعت 17 تا 20 برابر حریفان خود به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdch-ink.23nwqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما