شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب : 33029

يادواره شهداي خيابان توليد داروي قم برگزار شد

قم نيوز : قم نگار: يادواره شهداي خيابان توليد دارو به همت پايگاه مقاومت بسيج شهيد آبکار سپاه علي بن ابيطالب (ع) استان قم برگزار شد.
يادواره شهداي خيابان توليد داروي قم برگزار شد
به گزارش قم نگار، يادواره شهداي خيابان توليد دارو به همت پايگاه مقاومت بسيج شهيد آبکار سپاه علي بن ابيطالب (ع) استان قم با حضور احمد اميرآبادي، نماينده قم در مجلس شوراي اسلامي، حجت الاسلام والمسلمين عليرضا اعرافي، رئيس جامعه المصطفي و امام جمعه موقت قم و همچنين نماينده حزب الله لبنان درايران، خانواده معظم شهدا و قشرهاي مختلف مردم در مسجد حضرت وليعصر (عج) قم برگزار شد.

در اين مراسم فرمانده سپاه علي ابن ابيطالب قم دوران دفاع مقدس را آزموني مشکل و طاقت فرسا براي ملت ايران توصيف کرد و گفت: ملت ايران در اين دوران در برابر دشمني که از پيشرفته ترين امکانات و تجهيزات بهره مي برد، مقاومت کم نظيري را از خود نشان داد.
وي تصريح کرد: شهدا يادگاران يکي از نابرابر ترين جنگ هاي تاريخ بشريت عليه مردم مظلوم ايران به شمار مي روند.

سردار غلامرضا احمدي با اشاره به نقش مديريت حضرت امام (ره) در موفقيت هاي بدست آمده به وسيله رزمندگان در جنگ تحميلي تصريح کرد: مديريت حضرت امام منجر شد، تا رزمندگان با شکستن حصر، دشمنان خود را از پشت ديوار اهواز به آخرين نقطه مرزي برسانند، و آنها را از خاک کشور به عقب برانند.

وي همچنين ضمن تمجيد از مديريت رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: مديريت معظم له باعث شده تا دامنه نبرد رزمندگان اسلام با جبهه کفر که روزي تنها به خرمشهر محدود مي شد، امروز تا دمشق و حتي تا حلب و مرزهاي رژيم صهيونيستي گسترش پيدا کند.

سردار احمدي با بيان اينکه حضرت امام راحل براي جنگيدن و مقابله با دشمن به تاسي از امام حسين (ع) راه و رسمي متفاوت از روش هايي که در دانشکده هاي آمريکايي و ديگر کشورهاي غربي آموزش داده مي شود، به رزمندگان آموخت، تصريح کرد: امروز به اذعان بسياري از کارشناسان و تحليلگران مسايل سياسي و نظامي خيمه هاي امام خميني(ره) حتي در مرزهاي اسراييل غاصب نيز به اهتزار در آمده است.

وي همچنين با اشاره به افزايش روز افزون توطئه ها و کينه توزي هاي دشمن عليه نظام اسلامي، تصريح کرد: امروز کينه آمريکا و ايادي پليد آن نسبت به ارزش هاي اسلامي صد برابر بيشتر از زمان آغاز جنگ تحميلي شده است.

فرمانده سپاه علي ابن ابيطالب قم با اشاره به بي تاثير بودن تحريم هاي دشمن عليه کشور، تصريح کرد: مساله تحريم اقتصادي يکي از روش هاي متداول و مرسوم دشمن براي مقابله با ملت ايران محسوب مي شود، ولي هيچگاه نتوانسته کوچک ترين خللي در عزم و اراده آنها در دفاع از نظام اسلامي و ارزش هاي آن ايجاد کند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcgyz9w.ak9wx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما