چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب : 29079
رئیس هیئت شنای قم

شناگران قم قهرمان مسابقات شنای منطقه‌ای کشور شدند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت شنای قم از درخشش نمایندگان قم در مسابقات رده‌های سنی پایه خبر داد گفت: شناگران قم قهرمان مسابقات شنای منطقه‌ای کشور شدند.
شناگران قم قهرمان مسابقات شنای منطقه‌ای کشور شدند
به گزارش قم نیوز، مسعود حسین جمال اظهار داشت: براساس برنامه ریزی فدراسیون شنا و هیئت شنای قم مسابقات شنای منطقه‌ای کشوری برگزار شد و تیم شنای استان قم قهرمانی این رقابت‌ها را جشن گرفت.

رئیس هیئت شنای قم افزود: مسابقات شنای چند جانبه ساوه با حضور ۲ تیم از ساوه و تیم‌هایی از قم، اراک و دلیجان برگزار شد و عنوان قهرمانی به شناگران قم رسید تا استان قم بار دیگر توانمندی‌های خود در رشته‌های آبی را نشان دهد.

حسین جمال گفت: در این مسابقات که در ۴ رده سنی برگزار شد، تیم شنای قم با ۸ طلا، ۱۰ نقره و ۳ برنز مقام نخست را کسب کرد و تیم‌های اراک وساوه مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

وی بیان کرد: این رقابت‌ها در رده‌های سنی زیر ۸ سال، ۱۰ تا ۱۲ سال و ۱۳ تا ۱۴ سال برگزار شد و شناگران حاضر در این مسابقات در رده‌های سنی پایه، استعدادهای خود را به نمایش گذاشتند.

رئیس هیئت شنای قم در بخش دیگری از صحبت‌های خود به برگزاری جلسه با مدیر‌کل ورزش و جوانان استان قم اشاره و عنوان کرد: در این نشست گزارش عمکرد هیئت شنا ارائه ‌و در ادامه از سوی مدیر‌کل ورزش و جوانان قول مساعدت مالی به این ورزش پر مدال داده شد.

حسین جمال تصریح کرد: موانع بسیاری برای رشد شنای قم پیش‌روی این رشته است که از این جمله می‌توان به نداشتن استخر، ناکافی بودن سانس تمرین شناگران و عدم وجود تجهیزات کافی مانند سکوی استارت اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: نبودن این تجهیزات مانع میزبانی مسابقات چند جانبه در قم است در حالی که برگزاری مسابقات دوره‌ای با استانهای مجاور و صاحب سبک سبب شد شنای قم می‌شود.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdcgyz9x.ak9yu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما