چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 52416
منبع : خبرگزاری فارس
هفته هشتم لیگ برتر فوتسال

داوران مصاف آتلیه‌طهران قم با مقاومت البرز معرفي شدند

قم نيوز : قم نیوز: تيم قضاوت كننده بازي‌ نماينده فوتسال قم در هفته هشتم از نيم‌فصل نخست رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور مشخص شد.
داوران مصاف آتلیه‌طهران قم با مقاومت البرز معرفي شدند
داوران مصاف آتلیه‌طهران قم با مقاومت البرز معرفي شدند

به گزارش قم نیوز، کمیته داوران اسامی تیم قضاوت کننده دیدارهای هفته هشتم از نوزدهمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتسال ایران را در حالی معرفی کرد که تمام بازی‌های این هفته به شکل همزمان از ساعت 18 عصر روز جمعه 27 مرداد ماه برگزار می‌شود.

14 تیم لیگ برتری در بیست و هفتمین روز مرداد ماه در شهرهای قم، تهران، قرچک، تبریز، مشهد، بندرعباس و ساوه به مصاف یکدیگر می‌روند، در حالی که تیم آتلیه‌طهران قم در خانه و تیم هیأت‌‌‌‌‌ قم در خارج از خانه به میدان می‌روند تا برای ارتقاء جایگاه خود در جدول رده‌بندی تلاش کنند.

تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم این هفته دیداری خانگی را در حضور قمی‌های علاقمند به فوتسال در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان این شهر برگزار می‌کند، در شرایطی که شاگردان سیدوحید غیاثی در تیم آتلیه‌طهران قم هم اکنون با کسب 11 امتیاز در رتبه ششم جدول جای دارند.

در شرایطی که آتلیه‌طهران قم یک بازی معوقه از هفته نخست با تیم مقاومت قرچک دارد، حریف هفته هشتم قمی‌ها یعنی مقاومت البرز از هفت بازی قبل خود تنها پنج امتیاز اندوخته است و با این شرایط در مکان یازدهم جدول رده‌بندی نوزدهمین دوره لیگ برتر جای دارد.

دیدار تیم‌های فوتسال آتلیه‌طهران قم و مقاومت البرز از هفته هشتم لیگ برتر باشگاه‌های کشور به قضاوت محمدرضا ذاکری، امیربهنام نقوی، ولی صفارها و پیام سهرابی در قم به انجام می‌رسد، ضمن اینکه کمیته فوتسال علیرضا رجبی را به عنوان ناظر این دیدار معرفی کرده است.

شاگردان سیدوحید غیاثی در تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم از 6 بازی قبل خود در هفت هفته سپری شده از نیم‌فصل نخست لیگ نوزدهم موفق به کسب سه پیروزی مقابل تیم‌های ارژن فارس، فرش‌آراء مشهد و هیأت‌‌‌‌‌ قم شده‌اند، با پارسیان شهر قدس و حفاری اهواز به تساوی رسیده‌اند و یک باخت برابر تیم مس سونگون در کارنامه دارند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdch-knm.23nizdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما