چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب : 14870
مدیر عامل باشگاه صبای قم:

مبلغ قرارداد بازیکنان تیم فوتسال صبا پرداخت شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم از پرداخت مبلغ قرارداد فصل گذشته بازیکنان تیم فوتسال این باشگاه خبر داد.
مبلغ قرارداد بازیکنان تیم فوتسال صبا پرداخت شد
به گزارش قم نیوز، محمدرضا کشوری‌فرد به تشریح وضعیت تیم فوتسال این باشگاه در آستانه فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور پرداخت.
 
وی از پرداخت مبلغ قرارداد بازیکنان تیم فوتسال صبای قم خبر داد و اظهار داشت: مطابق قراردادی که با بازیکنان تیم فوتسال صبای قم برای بازی‌های چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بسته شده بود، قرارداد فصل قبل آنها را پرداخت کردیم.
 
مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم یاد آور شد: باشگاه صبا از قرارداد فصل گذشته لیگ برتر فوتسال نسبت به بازیکنان تیم فوتسال صبا بدهی ندارد ولی در خصوص حضور تیم فوتسال صبا در فصل جدید لیگ برتر فوتسال به زودی اعلام نظر خواهد کرد.
 
وی عنوان داشت: همانگونه که بارها اشاره کرده‌ام فوتسال قم ظرفیت و توانمندی بسیار بالایی دارد و گواه این ادعا حضور موفق تیم فوتسال صبای قم در بازی‌های فصل گذشته لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور است که این تیم را تا یک قدمی قهرمانی پیش برد.
 
کشوری‌فرد تصریح کرد: بازیکنان بسیار خوبی در فوتسال قم داریم و تنها تیم حاضر در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور هستیم که از نظر بازیکن با توجه به استعدادهای بسیار خوبی که در فوتسال قم داریم، کاملا تامین بوده و دغدغه‌ای برای جذب بازیکنان غیر بومی نداریم.
 
وی خاطرنشان کرد: فوتسال قم با موفقیتی که در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور کسب کرد و عنوان نایب قهرمانی را به ارمغان آورد، انتظار مردم و علاقمندان به این رشته که در قم نیز بسیار هستند را افزایش داده بنابراین نماینده قم باید با شرایط خوبی وارد لیگ جدید شود.
 
تیم فوتسال صبای قم در چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در سال 1391 در رقابت با 13 تیم حاضر در لیگ برتر در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار گرفت و موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی فوتسال کشور شد.
 
فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور پیش از این قرار بود از دهم مرداد ماه آغاز شود اما با تصمیم غیر منتظره کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال آغاز لیگ برتر دوره پانزدهم به 15 شهریور ماه موکول شده است و هنوز تمرینات تیم فوتسال صبای قم برای حضور در این دوره از رقابت‌ها آغاز نشده است.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcjyoev.uqexazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما