سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب : 15041
مربي تيم فوتسال صبای قم خبرداد:

تیم فوتسال قم آماده کسب قهرمانی فوتسال امیدهای کشور

قم نيوز : قم نیوز: مربي تيم فوتسال صبای قم از آمادگی بازیکنان این تیم برای کسب دومین عنوان قهرمانی در فوتسال امیدهای کشور خبر داد.
تیم فوتسال قم آماده کسب قهرمانی فوتسال امیدهای کشور
به گزارش قم نیوز،  علی شریفی با بیان اینکه تیم ما در سال 86 اولین قهرمانی خود را در نخستین دوره فوتسال امیدهای کشور کسب کرده است، تصریح کرد: در حال حاضر بهترین موقعیت ایجاد شده تا تیم فوتسال امید صبای قم در سومين حضور خود در بازی فينال رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتسال اميد باشگاه‌هاي كشور به دومین قهرمانی دست یابد.
 
وی اضافه کرد: همانگونه كه برای پنجمین بار جواز صعود به مرحله نيمه نهايي مسابقات ليگ دسته اول فوتسال اميد باشگاه‌هاي كشور را به دست آورديم و با شکست تیم حفاری به مسابقه پایانی راه یافته ایم، بازیکنان ما نشان داده اند که توانايي کسب عنوان قهرمانی این فصل را نيز داريم.
 
شریفی تصريح كرد: در حالي كه در ششمین دوره رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتسال اميد باشگاه‌هاي كشور هستيم، در پنج دوره گذشته دو بار نماینده قم موفق به صعود به فینال رقابت ها شده است و یک بار قهرمان شده است و یک بار نیز به مقام نایب قهرمانی رسیده اما در این دوره مصمم هستیم که قهرمان شویم.
 
مربي تيم فوتسال صبای قم افزود: تیم ما مدافع عنوان قهرماني دوره اول، نايب قهرماني دوره دوم و مقام سومي دوره های سوم و چهارم است اما در دوره ششم تنها به دنبال كسب عنوان قهرماني است و تا رسيدن به اين مهم تمام تلاش خود را انجام مي‌دهيم.
 
وي عنوان داشت: بازي‌هاي بسيار خوبي در مرحله برگشت ديدارهاي گروهي ليگ امسال انجام داديم و فكر مي‌كنم مي‌توانيم بعد از شکست دادن تیم حفاری اهواز در مرحله نيمه نهايي، در دیدار فینال نیز بهتر از اين بازي كنيم تا براي دومین بار در تاريخ شش دوره‌اي برگزاري مسابقات ليگ دسته اول فوتسال اميد باشگاه‌هاي كشور قهرمان شویم.
 
شريفي ادامه داد: در مرحله برگشت بازی های گروهی، يك هفته متوالي شش بازي برابر حريفان برگزار كرديم كه فشار زيادي به بازيكنان ما وارد كرد و اين نشان مي‌دهد كه تيم فوتسال امید صبای قم تمرينات آماده‌سازي خوبي پيش از آغاز بازي‌هاي دور برگشت انجام داده است، ضمن اینکه در ادامه كار نيز با برپايي اردو، آمادگي لازم را براي بازي خود در نيمه نهايي و فینال افزايش دادیم.
 
وي با بيان اينكه فاصله باقي مانده تا ديدارهاي مرحله نيمه نهايي فرصت خوبي بود تا در زمينه بهبود آمادگي تيم و هماهنگي مناسب به اهداف خود برسيم، تاکید کرد: آنچه كه در تيم صبای قم حرف اول را مي‌زند، رفاقت و صميميت مثال‌زدني در بين تك‌تك نفرات تيم است كه صعود ما به نيمه نهايي را بعد از كسب نتايج دور از انتظار دور رفت رقم زد و در دور برگشت پنج پیروزی در شش مسابقه کسب کردیم.  
 
مربي تيم فوتسال صبای قم ابراز داشت: در دور برگشت بازيكنان ما بيش از استراحت به بازي خوب فكر مي‌كردند و با توجه به اينكه از نظر آمادگي جسماني و روحي به شرايط مطلوبي دست پيدا كرده بوديم، بدين شكل در تمام بازي‌ها به استثناي يك بازي كه که با شهرداری رشت مساوی کردیم، در ساير بازي‌ها با هماهنگي و آمادگي كامل در زمين مسابقه حضور یافته و پیروز شدیم.
 
وي در پایان اظهار داشت: بازيكنان صبای قم همگي انگيزه زيادي دارند تا در دیدار نهايي نيز با قدرت بالا به مصاف حريف خود كه يكي از تيم‌هاي شهرداری رشت و راه ساری است، رفته و بتوانند قدرت خود را در اين دوره از رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتسال اميدهاي كشور براي قهرماني به خوبي نشان دهند.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdca6wn6.49nmy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما