دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب : 15240
در آستانه فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال:

کاپیتان صبای قم 7 پیشنهاد خارجی دارد

قم نيوز : قم نیوز: کاپیتان تیم فوتسال صبای قم در آستانه فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با 7 پیشنهاد خارجی رو‌به‌رو شده است.
کاپیتان صبای قم 7 پیشنهاد خارجی دارد
 به گزارش قم نیوز، بعد از پایان چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در روز دوازدهم اسفندماه سال 1391، دقیقاً با شش ماه فاصله قرار است دوره جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور آغاز شود.
 
البته کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال پیش از این به شکلی برنامه‌ریزی کرده بود که پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از دهم مردادماه آغاز شود اما بهانه‌های مختلف از جمله حضور تیم فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان در رقابت‌های قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا و همچنین آماده نبودن برخی تیم‌ها موجب شد تا لیگ با بیش از یک ماه تأخیر آغاز شود.
 
به هر حال قرار است فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از روز پانزدهم شهریورماه استارت بخورد اما در این میان بسیاری از تیم‌ها هنوز نمی‌دانند که چه زمانی باید تمرینات خود را آغاز کنند و از کی برای لیگ جدید کار خود را از سر بگیرند.
 
یکی از این تیم‌ها، تیم فوتسال صبای قم است که هنوز نمی‌داند کادر مدیریت، بازیکنان و فنی این تیم برای فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور چه کسانی هستند و حداقل مسئولان این باشگاه حرف آخر را نمی‌زنند که آیا کادر جدید بر سر کار می‌آیند یا کسانی که در لیگ قبل در این تیم فعالیت می‌کردند به کار خود ادامه می‌دهند.
 
همه این موضوعات موجب شده است تا تیم فوتسال صبای قم برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور سرنوشت مبهمی داشته باشد و البته در این میان بسیاری از بازیکنان این تیم نیز به فکر جدایی از صبا باشند.
 
صبای قم در فصل گذشته لیگ برتر فوتسال آنقدر خوب بازی کرد و بازیکنان خوبی به سطح اول فوتسال کشور معرفی کرد که اکنون بسیاری از آنها در آستانه جدایی از صبا و پیوستن به بسیاری از تیم‌های داخلی و خارجی مطرح با درآمدهای آنچنانی هستند.
 
یکی از نفراتی که قرار است از تیم فوتسال صبای قم جدا شده و صد درصد به یک تیم خارجی برود، علی اصغر حسن‌زاده کاپیتان با اخلاق و کاملاً حرفه‌ای تیم صبا است که با چند پیشنهاد خارجی و همچنین داخلی مواجه شده است.
 
این بازیکن از میان پیشنهادهای خارجی به کشورهای اسپانیا، اوکراین، چین، روسیه، کویت، قطر و ژاپن دعوت به همکاری شده است در حالی که به غیر از صبا در لیگ کشورمان نیز تیم‌های مدعی در پی جذب این بازیکن سرشناس و مطرح هستند.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcbg5b8.rhbsapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما