سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : 15263
با تصمیم غیرمنتظره دوستی‌مهر:

مصاف صبای قم و تیم ملی نوجوانان لغو شد

قم نيوز : قم نیوز: مسابقه تدارکاتی تیم‌های ملی فوتبال نوجوانان و صبای قم به دلیل تصمیم غیر منتظره سرمربی تیم ملی نوجوانان لغو شد.
مصاف صبای قم و تیم ملی نوجوانان لغو شد
 به گزارش قم نیوز، این روزها تیم فوتبال صبای قم با هدایت محمد مایلی‌کهن آماده حضور موفق در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور می‌شود و در دیدارهای تدارکاتی مختلف به میدان می‌رود.
 
از سوی دیگر تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان نیز با جدیت تمام خود را برای حضور در مسابقات جام جهانی نوجوانان در سال 2013 آماده می‌کند و قصد دارد با بهترین شرایط وارد این رقابت‌ها شده و از اعتبار فوتبال ایران دفاع کند.
 
ملی‌پوشان فوتبال زیر 17 سال کشورمان که قرار است مهر ماه امسال در مسابقات فوتبال نوجوانان جهان با حریفان خود به رقابت بپردازند، اردوی آماده سازی خود را در تهران برپا کرده‌اند و امروز هم به این اردو پایان خواهند داد.
 
تیم ملی فوتبال نوجوانان بعد از انجام تمرینات فشرده و متنوع با هدف تقویت آمادگی جسمانی بازیکنان ملی‌پوش و همچنین تمرینات تاکتیکی زیر نظر کادر فنی خود، رو به انجام دیدارهای تدارکاتی آورده است تا علی دوستی‌مهر سرمربی با تجربه این تیم شرایط بازیکنان خود را به خوبی بسنجد.
 
به همین منظور کادر سرپرستی و مدیریت تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان به سراغ چند تیم لیگ برتری که این روزها آماده مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور می‌شوند، رفته و با مذاکره با آنها قرار انجام چند بازی تدارکاتی را گذاشتند.
 
از جمله دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان انجام یک بازی با تیم فوتبال صبای قم در حدود 10 روز قبل بود که محمد مایلی‌کهن سرمربی صبای قم در این دیدار بازیکنان جوان خود از جمله هشت بازیکن قمی را در ترکیب صبا قرار داد تا محک بخورند.
 
دیدار اول تیم‌های ملی فوتبال نوجوانان زیر 17 سال و صبای قم در تهران با تساوی دو بر دو به پایان رسید در حالی که محمد مایلی‌کهن در این دیدار تنها از میلاد سلیمان فلاح بازیکن بزرگسال خود استفاده کرد و سایر بازیکنان تقریبا هم سن بازیکنان تیم ملی نوجوانان بودند.
 
بعد از این بازی تدارکاتی با صبای قم، تیم ملی فوتبال نوجوانان چند دیدار دوستانه دیگر نیز با تیم‌های لیگ برتر برگزار کرد و در آخرین بازی خود برابر تیم ذوب آهن اصفهان به میدان رفت اما با نتیجه عجیب و دور از انتظار شش بر صفر شکست خورد.
 
این باخت در حالی رقم خورد که نوجوانان ملی پوش قصد داشتند در آخرین بازی تدارکاتی خود نیز بار دیگر با توجه به توافق دوستی‌مهر و مایلی‌کهن یک بار دیگر با تیم صبای قم بازی کنند اما نگرانی و اضطراب ایجاد شده در اردوی ملی ‌پوشان نوجوان بعد از باخت سنگین به ذوب آهن موجب شد تا دوستی‌مهر از دیدار با صبای قم منصرف شده و اعلام کند که تیم ملی نوجوانان با صبای قم بازی نخواهد کرد.
 
بدین ترتیب دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و نوجوانان زیر 17 سال کشورمان که قرار بود به میزبانی صبا برگزار شود،  لغو شد و صبا با تیم امید پیکان مسابقه تدارکاتی انجام می‌دهد، دیداری که امشب در ورزشگاه شهید درخشان صبا انجام می‌شود.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcgwx9q.ak9n34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما