شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۰۴
کد مطلب : 13176
منبع : قم نیوز
شهردار منطقه 3 قم عنوان کرد

کاشت 14700 نهال در بوستان‌های منطقه 3 قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه سه قم گفت: در طرح استقبال از بهار 14 هزار و 700 نهال در سطح بوستان‌ها و بلوارهای منطقه سه کاشته شدند.
کاشت 14700 نهال در بوستان‌های منطقه 3 قم
به گزارش قم نیوز، احمد ترکمن با اشاره به عملکرد شهرداری منطقه سه قم در نوروز امسال اظهار کرد: رنگ‌آمیزی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی سطح منطقه، رنگ‌آمیزی جداول، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی و نیز رنگ‌آمیزی مبلمان شهری، سطل‌های زباله، وسایل بازی، ۵۰۸ عدد نیمکت، ۳۹۸ عدد سطل زباله و ۱۷۱ عدد ست ورزشی از جمله اقدامات شهرداری منطقه سه ویژه نوروز امسال بوده است.

وی با بیان اینکه شیشه‌های شکسته نمازخانه‌ها و سرویس‌‌های بهداشتی سطح منطقه پیش از فرا رسیدن نوروز تعویض شد افزود: از دیگر اقدامات نوروزی شهرداری منطقه سه می‌توان به خط‌کشی محل‌هایی به منظور اختصاص پارکینگ، نصب ۲۵ عدد محل شارژ موبایل در سطح بوستان‌ها، نصب ۱۳ عدد تابلوی قبله‌نما و ۱۱ عدد تابلوی جهت‌نما در بوستان‌ها، رفع نواقص روشنایی سطح بوستان‌های منطقه و استقرار پنج عدد چرخ فان و ۱۲۰ عدد کارتن پلاست در بوستان‌های سطح منطقه سه اشاره کرد.

شهردار منطقه سه قم خاطرنشان کرد: استقرار کانکس‌های سرویس بهداشتی در بوستان‌های فاقد سرویس، رفع نواقص سیستم لوله‌کشی آب و فاضلاب سرویس‌های بهداشتی، کاشت هزار و ۵۰۰ متر چمن، کاشت ۳ هزار و ۷۶۴ متر مربع گل‌های فصلی و ۱۴ هزار و ۷۲۴ اصله نهال در خیابان‌های منطقه و هرس ۳ هزار و ۷۳۴ اصله درختان به منظور زیبایی و شادابی بیشتر از جمله فعالیت‌های شهرداری منطقه سه در حوزه بهداشت عمومی و توسعه فضای سبز شهری هستند.

وی از گل‌کاری داخل خودروهای اسقاطی به تعداد ۵۳۴ گلدان به منظور طرح استقبال از بهار خبر داد و گفت: طی این طرح ۱۰ عدد پروژکتور و ۱۵۰ متر ریسه به همراه ۱۰۰ عدد لامپ هم در بوستان‌های محل استقرار مسافران نوروزی نصب شدند، ضمن اینکه در راستای تزیین هرچه بهتر محیط شهری، برپایی سفره هفت‌سین در ورودی عوارضی تهران هم در دستور کار قرار گرفت.

ترکمن با بیان اینکه در طرح استقبال از بهار تعویض موکت‌های نمازخانه‌های سطح منطقه سه به میزان ۲۴۴ متر صورت گرفته است اظهار کرد: نصب هفت عدد تابلوی قبله‌نما، ۱۲ عدد جای مهر در داخل نمازخانه‌های بوستان‌ها و شستشوی معابر بوستان‌های سطح منطقه برای روز طبیعت از دیگر اقدامات صورت گرفته به شمار می‌روند.

شهردار منطقه سه قم با اشاره به اقدامات انجام شده در روز طبیعت بیان داشت: توزیع ۶۳۰ کیلوگرم زغال و ۳ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم هیزم، جانمایی ۷۰ عدد کارتن پلاست و توزیع ۱۴۰ کیلوگرم کیسه زباله در بین مردم، استقرار خودروهای آتش‌نشانی و پرس در بوستان‌های فدک، لاله و بنیادی، نصب ۵۰ عدد بنر روز طبیعت در بوستان‌های سطح منطقه و تهیه پنج عدد کپسول آتش‌نشانی و استقرار آن در بوستان‌های بنیادی، لاله، فدک، ریحانه و عوارضی از جمله این فعالیت‌ها هستند.

ترکمن عنوان داشت: در نوروز امسال تانکرهای آب غیر شرب نیز در بوستان‌های بنیادی و فدک مستقر بودند ضمن اینکه نظافت و تخلیه سطل زباله‌های بوستان‌ها هم به صورت مستمر انجام شد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdch-znz.23nxqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما