دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۵۴
کد مطلب : 19288
به همت دانشگاه‌ علوم پزشکی قم آغاز شد

ثبت‌نام نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت (ع) اساتید و دانشجویان در قم

قم نيوز : قم نیوز: نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت (ع) دانشگاه‌های علوم پزشکی استان قم همزمان با سراسر کشور در بخش اساتید، کارکنان و دانشجویان در دو بخش شفاهی و کتبی برگزار می‌شود.
ثبت‌نام نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت (ع) اساتید و دانشجویان در قم
به گزارش قم نیوز، نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت (ع) دانشگاه‌های علوم پزشکی استان قم همزمان با سراسر کشور در بخش اساتید، کارکنان و دانشجویان در دو بخش شفاهی و کتبی برگزار می‌شود.

قرائت ترتیل، تحقیق، حفظ سور مفاتیح‌الجنان، حفظ یک جزء، حفظ ۳ جزء پیوسته، حفظ ۵ جزء پیوسته، حفظ ۱۰ جزء پیوسته، حفظ ۲۰ جزء پیوسته، حفظ کل قرآن‌کریم، اذان، مداحی، تواشیح، دعاخوانی و آیین سخنوری رشته‌های این دوره از مسابقات است.

رشته‌های کتبی این مسابقات شامل ترجمه و مفردات، آشنایی با مفاهیم قرآنی، قرآن‌شناسی، سیره معصومین (ع)، آشنایی با احادیث و ادعیه و احکام است و داوطلبان شرکت در بخش کتبی می‌توانند با مراجعه به سایت http: //ketabroom. ir/pdf منابع این بخش را تهیه کنند.

همچنین داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت معاونت دانشجویی فرهنگی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به آدرس اینترنتی http: //farhangi. behdasht. gov. ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdch6inz.23nw6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما