پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 52452
منبع : خبرگزاری فارس
مربي تيم كشتي فرنگي استان قم:

11 فرنگي‌كار قم با حريفان سرشاخ مي‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: مربي تيم كشتي فرنگي استان قم از رويارويي كشتي‌گيران نونهال قم با حريفان شركت كننده در پيكارهاي كشتي فرنگي نونهالان ايران خبر داد.
11 فرنگي‌كار قم با حريفان سرشاخ مي‌شوند
11 فرنگي‌كار قم با حريفان سرشاخ مي‌شوند

به گزارش قم نیوز، مهدی علیزاده‌پورنیا امروز اظهار کرد: تیم کشتی فرنگی نونهالان قم در حالی راهی رقابت‌های قهرمانی کشور شد که در خانه کشتی فجر تمرینات بسیار خوبی را زیر نظر کادر فنی سپری کرده و به اکثر اوزان برای کسب مدال از این مسابقات امید داریم.

وی اضافه کرد: رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نونهالان کشور از صبح روز جمعه 27 مرداد ماه به میزبانی هیات کشتی استان آذربایجان شرقی و در شهر تبریز برگزار می‌شود و تیم هیئت کشتی قم امروز برای حضور در این پیکارها قم را به مقصد تبریز ترک کرد.

مربی تیم کشتی فرنگی استان قم با بیان اینکه 11 نفر کشتی‌گیر نونهال عضو این تیم هستند، ابراز کرد: در این رقابت‌ها روح‌الله میکایئلی سرپرستی تیم را برعهده دارد و در کنار مصطفی زرچینی به همراه محمود اسدی امیدوار به عنوان مربیان تیم امیدوار به درخشش تک تک اعضای تیم هستیم.

وی با اشاره به ترکیب تیم هیأت‌ کشتی قم، افزود: حسن آهنگر، ابوالفضل غلامی، امیرمهدی محمدی، محمدامین لطفیان، محمدرضا نجف پور، میلاد کمیجانی، عرفان سلمان‌پور‌، سیدمحمدحسین جلالی، علیرضا رمضانی، شاهرخ میکائیلی و علیرضا خصوصی 11 عضو تیم ما هستند.

علیزاده‌پورنیا با اشاره به شرایط سنی و برنامه برگزاری مسابقات نونهالان کشور در تبریز، بیان کرد: این دوره از مسابقات با حضور کشتی‌گیران مستعد استان‌های مختلف در اوزان 29، 32، 35، 38، 42، 47، 53، 59، 66، 73، 73، 85 و 100 کیلوگرم برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: کشتی‌گیران متولد یازدهم دی‌ماه سال 1381 تا 1383 مجاز به شرکت در این مسابقات هستند و کشتی‌گیران فرنگی‌کار در سالن شهید پورشریفی تبریز برای کسب عناوین اول تا سوم اوزان مختلف و همچنین سهمیه تیم ملی برای اعزام به میادین برون‌مرزی به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchiknm.23nimdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما